Champagne Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Sånn, her er tilståelsen: Jeg har ikke peil på musikk, og er helt i utakt med resten av befolkningen. Det er bare jeg som ennå ikke har oppdaget Joruns talent, og i virkeligheten er det Erik som er ræva istedet for omvendt. Som jeg hele tiden har trodd.. Jeg legger meg flat, så bare kom.. 0 Siter
Gjest Tonedøve folk finnes det visst nok av Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Erik er topp! Tone er ræva! 0 Siter
smurfette Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Du så vel hva de presterte å stemme frem til seier i fjor? Folket har ikke peiling, sånn er det bare. Ta det som et kompliment at du har "dårlig" smak... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Nei, jeg er enig. Har stemt på Erik hele tiden, liker ikke Jorun så veldig godt. Har litt med sangvalgene å gjøre også syns jeg. Hva slags sanger de kommer til å synge hvis de spiller inn plate liksom. Liker Alejandro kjempebra da, men han må ha riktig sang til stemmen og David Gray er absolutt det. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Jeg forventet en helt anne tilståelse basert på overskriften..*skuffet* ;-P 0 Siter
Champagne Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Jeg forventet en helt anne tilståelse basert på overskriften..*skuffet* ;-P He he, nei der er det ennå ingen klager gitt 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 *kikker inn* Øh, den overskriften kan misforstås. Og når'u legger'æ flat og det er bara å komme... Nei dææææven, sånt griseri... 0 Siter
Champagne Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 *kikker inn* Øh, den overskriften kan misforstås. Og når'u legger'æ flat og det er bara å komme... Nei dææææven, sånt griseri... Og der kom han som også skjønte det hintet jeg la igjen tilslutt der ja 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Og der kom han som også skjønte det hintet jeg la igjen tilslutt der ja *skarpeste kniven i skuffen* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 gris! :-) Gi han inn neste gang du treffer han:-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Gi han inn neste gang du treffer han:-) treffer han? - hehe han sitter jo her... Næsj -. han får vel si hva han vil til hvem han vil for meg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.