Gå til innhold

Jeg suger noe helt jævlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, her er tilståelsen:

Jeg har ikke peil på musikk, og er helt i utakt med resten av befolkningen.

Det er bare jeg som ennå ikke har oppdaget Joruns talent, og i virkeligheten er det Erik som er ræva istedet for omvendt. Som jeg hele tiden har trodd..

Jeg legger meg flat, så bare kom..

Gjest Tonedøve folk finnes det visst nok av
Skrevet

Erik er topp!

Tone er ræva!

Skrevet

Du så vel hva de presterte å stemme frem til seier i fjor? Folket har ikke peiling, sånn er det bare. Ta det som et kompliment at du har "dårlig" smak...

fei1365380229
Skrevet

Nei, jeg er enig. Har stemt på Erik hele tiden, liker ikke Jorun så veldig godt. Har litt med sangvalgene å gjøre også syns jeg. Hva slags sanger de kommer til å synge hvis de spiller inn plate liksom.

Liker Alejandro kjempebra da, men han må ha riktig sang til stemmen og David Gray er absolutt det.

tigertrollet
Skrevet

Jeg forventet en helt anne tilståelse basert på overskriften..*skuffet*

;-P

Skrevet

Jeg forventet en helt anne tilståelse basert på overskriften..*skuffet*

;-P

He he, nei der er det ennå ingen klager gitt :)

Skrevet

*kikker inn*

Øh, den overskriften kan misforstås. Og når'u legger'æ flat og det er bara å komme...

Nei dææææven, sånt griseri...

Skrevet

*kikker inn*

Øh, den overskriften kan misforstås. Og når'u legger'æ flat og det er bara å komme...

Nei dææææven, sånt griseri...

Og der kom han som også skjønte det hintet jeg la igjen tilslutt der ja ;)

Skrevet

Og der kom han som også skjønte det hintet jeg la igjen tilslutt der ja ;)

*skarpeste kniven i skuffen*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

gris! :-)

Gi han inn neste gang du treffer han:-)

Skrevet

Gi han inn neste gang du treffer han:-)

treffer han? - hehe han sitter jo her... Næsj -. han får vel si hva han vil til hvem han vil for meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...