Gå til innhold

Netthandelen er konge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Netthandelen er bare helt topp!

Nå har jeg fått meg et par stilige fritidssko fra Ecco til rett over 300kr, og en Mp3-spiller til rundt 250kroner!

Jepp - var heldig idag! :)

Skrevet

Alt jeg har kjøpt derfra ser ut på bilde og beskrivelse som om det er 10 ganger bedre enn det egentlig er. Hadde en raptus der inne og vant 7 auksjoner eller noe på et døgn. Bare dritt alt sammen. Men om det er Ecco bør det jo være bra da.

Skrevet

Alt jeg har kjøpt derfra ser ut på bilde og beskrivelse som om det er 10 ganger bedre enn det egentlig er. Hadde en raptus der inne og vant 7 auksjoner eller noe på et døgn. Bare dritt alt sammen. Men om det er Ecco bør det jo være bra da.

Skoene skal være helt som de skal. Ei jeg kjenner har akkurat fått sine fra netthandelen.

Mp3spilleren håper jeg i det minste er bra, da. :)

får se. uansett er skoene et godt kjøp!

Skrevet

Enig, mannen min kjøpte mye rart der en stund, noe bra, andre ting mindre bra. Ecco-skoene han kjøpte var imidlertid et kupp! :-)

Skrevet

Enig, mannen min kjøpte mye rart der en stund, noe bra, andre ting mindre bra. Ecco-skoene han kjøpte var imidlertid et kupp! :-)

Ja eccosko til under 400kroner er et kupp.

Jeg kjøpte nettopp sko til å bruke på jobb, det var også Ecco. 899kr måtte jeg ut med på skobutikken for å få dem.

Skrevet

Jeg var knallheldig og fikk ett par Ecco Receptor sko til 175 kroner (pluss en formue i porto og ekspedisjonsgebyr). Men noe annet enn Ecco ville jeg ikke kjøpt der, resten av det jeg kjøpte var bare sorgen.

fei1365380229
Skrevet

Jeg var knallheldig og fikk ett par Ecco Receptor sko til 175 kroner (pluss en formue i porto og ekspedisjonsgebyr). Men noe annet enn Ecco ville jeg ikke kjøpt der, resten av det jeg kjøpte var bare sorgen.

Fikk et par Ecco sko til under 100 lappen før jul jeg, de er kjempebra. Kjøpte en del andre ting også som jeg ikke har vært så fornøyd med så jeg tror ikke jeg kommer til å handle så mye der igjen :o) Bl. a en råbillig blender, men jeg syns ikke den virket så bra. Puttet en hel melonbit og en hel banan oppi og det skal man kanskje ikke gjøre da eller? Har ikke prøvd den siden :o)

Skrevet

Helt enig!

Jeg har også handla en del der, bl.a. to par Eccosko, elektrisk pepperkvern og junior El-gitar til poden. (El-gitaren har faktisk god kvalitet i følge faren, som har litt peil.)

Alt svært rimelig - jeg har stort sett lagt inn budene på tidspunkt der der er "få" andre.

Skrevet

Helt enig!

Jeg har også handla en del der, bl.a. to par Eccosko, elektrisk pepperkvern og junior El-gitar til poden. (El-gitaren har faktisk god kvalitet i følge faren, som har litt peil.)

Alt svært rimelig - jeg er stort sett med på budrunder på tidspunkt der der er "få" andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...