amber sun Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 dol er tregt ikveld også. vi kan skrevele likevel. god gkveld alle! gir eop dol nå og pvøerer imorgne jaa dfet var taet. f or ikveld. masse svmiliefjese nå :) :Ø)O O§O 0 Siter
Gjest M.Angelica tolken til Amber :) Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Oversettelse: Samma kan det være! Dol er tregt i kveld også Vi kan skravle likvel God kveld alle! Gir opp dol nå og prøver igjen i morgen Ja, det var det for i kveld Masse smilefjes nå :) :) Hilsen Amber Sun 0 Siter
amber sun Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Oversettelse: Samma kan det være! Dol er tregt i kveld også Vi kan skravle likvel God kveld alle! Gir opp dol nå og prøver igjen i morgen Ja, det var det for i kveld Masse smilefjes nå :) :) Hilsen Amber Sun takk takk jeg får følge rådet g dit g og holde meg unan dol til iomrgne. msn er brae saker når vi dannser. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 takk takk jeg får følge rådet g dit g og holde meg unan dol til iomrgne. msn er brae saker når vi dannser. YEAH! Kankje like greit at dol var så treigt i går kveld/natt ... Og at jeg ikke kom inn i det hele tatt. ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 takk takk jeg får følge rådet g dit g og holde meg unan dol til iomrgne. msn er brae saker når vi dannser. Fyllesvin! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 YEAH! Kankje like greit at dol var så treigt i går kveld/natt ... Og at jeg ikke kom inn i det hele tatt. ;o) Ja du var like ille som meg igår kveld, du Gyda :-p Det ble litt av en kveld 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Fyllesvin! Pøh, du er bare misunnelig som gikk glipp av festen. Vi hadde det såå moro! 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Ja du var like ille som meg igår kveld, du Gyda :-p Det ble litt av en kveld Hehe - ja gøy var det! Og jeg er helt enig - cecily er bare misunnelig. )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.