Gjest au au au!!! Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Håper det er noen som kan svare meg... For seks dager siden fikk jeg et sviende sår ved skjedeåpningen. Det klødde også en del i hele området. Regnet med at det var sopp og smurte canestensalve på. Etter 2-3 dager kom det flere sår. Nå er det ca 10-15 (!)åpne sår, med litt hvitt oppå, fra 3-5 mm i diameter, på ytre og indre kjønnslepper og i mellom. De er sinnsyyyykt vonde og det svir forferdelig når jeg tisser. Var hos legen på fredag, og hun mente det var herpes. Kjipt. Hun tok prøve, men jeg får ikke svar før om en uke.Fikk valtrx tabletter og bedøvende salve. den hjelper. Har ellers ikke blitt noe bedre.Det er vondt å sitte, stå, ligge..you name it. Har lest mye om herpes nå på nettet, og syns ikke det ligner helt.Noe ja, men noe ikke. Ikke har det stukket og brent i huden før sårene kom. Ikke har jeg hatt blemmer først, det er ikke bare på den ene siden av vagina, jeg har ikke feber eller dårlig allmenntilstand. Jeg har heller ikke vært syk/stresset/deprimert eller annet som kan ha provosert frem utbrudd. Har en del gul utflod også. Mannen min har også et slikt sår på penis, men dette verken klør eller svir. Ingen av oss har hatt dette før. Noen som kjenner igjen dette som herpes, eller kan det være noe annet? litt skummelt synes jeg...håper noen kan svare meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183772-herpes-eller-annen-infeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.