Gå til innhold

Hvor finne venner?

Anbefalte innlegg

Gjest er SÅ vanskelig
Skrevet

Jeg har lite venner her jeg bor, og er veldig ensom. Føler at jo eldre jeg blir, jo vanskeligere blir det å finne seg venner. Gode venner. Er ikke en veldig sosial person i grunn. Liker å snakke med folk, men syns det er utrolig vanskelig å finne gode venner man kan dele alt med. Har bare ei god venninne her jeg bor. Resten blir bare bekjente. Tre av de andre gode venninne jeg hadde her, har flyttet for å studere.

Vet at man kan treffe folk på forskjellige fritidsaktiviteter, men jeg driver ikke med slike ting nå, og når jeg gjorde det tidligere så ble jeg ikke kjent med noen da heller.syns ikke det er så lett å bare begynne å snakke med folk, og invitere de hit og dit.

Da jeg studerte ble jeg kjent med noen herlige mennesker, men jeg studerte ikke her jeg bor nå.

Ønsker meg venner, så inderlig!! savner de som har flyttet vekk.

Nå begraver jeg meg i arbeid og gjør ikke no annet... det blir mye tenking og slikt fører bare til negativitet.

Hjelp meg!

Gjest Jeg er en blinker
Skrevet

Jeg kjente ingen da jeg flyttet til trondheim. Gjennom blink ble jeg kjent med mange nye mennesker. Både jenter og gutter. Anbefaler deg å lage en fin profil om deg selv og ta kontakt med folk. Det er nymotens møtested!

http://blink.dagbladet.no/

Gjest er SÅ vanskelig
Skrevet

Jeg kjente ingen da jeg flyttet til trondheim. Gjennom blink ble jeg kjent med mange nye mennesker. Både jenter og gutter. Anbefaler deg å lage en fin profil om deg selv og ta kontakt med folk. Det er nymotens møtested!

http://blink.dagbladet.no/

Nææ.. Er ikke helt fan av slikt. Ble kjent med en på internett,på mirc tror jeg det var, som etterhvert ble bestekameraten min, men jeg orker ikke å lete etter venner på nettet nå...Hadde også profil på spray for noen år siden. Syns det var teit,men...

Skrevet

Hva med å spørre den gode venninna du har om hun ikke kan ta deg med på fester e.l. og presentere deg for folk hun kjenner.

Gjest er SÅ vanskelig
Skrevet

Hva med å spørre den gode venninna du har om hun ikke kan ta deg med på fester e.l. og presentere deg for folk hun kjenner.

Joda, det går det. Jeg "kjenner" mange av vennene hennes, men de er og blir vennene "hennes", og bare mine "bekjente". Kommer ikke lenger enn det på en måte...det er som regel slikt. Alle har venner fra før av føler jeg.

Gjest er SÅ vanskelig
Skrevet

Joda, det går det. Jeg "kjenner" mange av vennene hennes, men de er og blir vennene "hennes", og bare mine "bekjente". Kommer ikke lenger enn det på en måte...det er som regel slikt. Alle har venner fra før av føler jeg.

Skrevet

Du kan jo prøve og spørre om en av dem er interessert i å gjøre noe sammen med deg uten venninna di. Det skader ikke å prøve.

Gjest det krever mot og energi
Skrevet

Nææ.. Er ikke helt fan av slikt. Ble kjent med en på internett,på mirc tror jeg det var, som etterhvert ble bestekameraten min, men jeg orker ikke å lete etter venner på nettet nå...Hadde også profil på spray for noen år siden. Syns det var teit,men...

Sliter litt med det samme selv. Er ikke så veldig utadvendt og aner ikke hva jeg skal snakke med folk jeg møter på butikken om. Tror derfor det beste er å melde seg inn i en forening etc som man har interesse av. For på den måten å møte folk på nytt og på nytt igjen.

Tror også det er som med kjærester. Jo mindre man tenker på at man ønsker det, og jo mer opptatt man er med andre aktiviteter - det er da det skjer!!

Jeg blir til å melde meg inn i hjelpekorpset da det interesserer meg. Og jeg er ikke flink med andre sportsting. Synes og annonsering er en god ide.

Gjest girasol
Skrevet

Hvor bor du? Lettere å tipse om eller gi konkret hjelp hvis jeg vet hvor i landet du bor :-) (Hvis du vil si det da...)

Skrevet

joda prøv det om det er siste utvei,søk på nettet.

om alt annet er håpløst.

Vil du ikke det får du heller være uten venner

Gjest er SÅ vanskelig
Skrevet

Hvor bor du? Lettere å tipse om eller gi konkret hjelp hvis jeg vet hvor i landet du bor :-) (Hvis du vil si det da...)

Bor i Rogaland...

Skrevet

Er du gammel hjelpekorpser???

Gammel URK'er og Rk'er, men relativt fersk i Hjelpekorpset

Skrevet

Bor i Rogaland...

Kommer an på hvor i Rogaland da, si meg hvor så skal jeg prøve å hjelpe så godt jeg kan :-)

Skrevet

Sliter litt med det samme selv. Er ikke så veldig utadvendt og aner ikke hva jeg skal snakke med folk jeg møter på butikken om. Tror derfor det beste er å melde seg inn i en forening etc som man har interesse av. For på den måten å møte folk på nytt og på nytt igjen.

Tror også det er som med kjærester. Jo mindre man tenker på at man ønsker det, og jo mer opptatt man er med andre aktiviteter - det er da det skjer!!

Jeg blir til å melde meg inn i hjelpekorpset da det interesserer meg. Og jeg er ikke flink med andre sportsting. Synes og annonsering er en god ide.

Hjelpekorpset er en kjempefin måte å bli kjent på andre med, samtidig som du føler at du får gjort litt nytte for deg og får utforsket og oppdaget ulike sider ved deg selv.

Lykke til!

:-)

Gjest det krever mot og energi
Skrevet

Hjelpekorpset er en kjempefin måte å bli kjent på andre med, samtidig som du føler at du får gjort litt nytte for deg og får utforsket og oppdaget ulike sider ved deg selv.

Lykke til!

:-)

Så fint, det var det jeg trodde. Er det grei alderssammensetning der, jeg er selv litt over tredve?

Gjest Jeg er en blinker
Skrevet

Fan av slikt? Var ikke poenget å få venner da? Da må du neste være villig til å gjøre noe selv. Hvis du bare gidder å sitte på rompa hjemme uten engang å gidde å chatte, så kan du ikke forvente mange nye venner.

Skrevet

Gammel URK'er og Rk'er, men relativt fersk i Hjelpekorpset

Steike...for en kjernedame :-)

Ikke bare har du verdens beste hunderase, og har valgt det fineste guttenavnet jeg vet (riktignok på bikkja, da, men...)... :-)

Ex-rk-hilsen

Skrevet

Steike...for en kjernedame :-)

Ikke bare har du verdens beste hunderase, og har valgt det fineste guttenavnet jeg vet (riktignok på bikkja, da, men...)... :-)

Ex-rk-hilsen

God smak vet du!

:-))))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...