Gå til innhold

Blir en avstumpa av å bo i Oslo og omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med nordlendinger på det området;)

Bare med en hvor begge foreldre er nordfra, og han er ikke så værst i senga han heller.

Det er jo langt bedre enn ingen tilknytning.

Gjest dudass
Skrevet

Eller som han finnmarkingen jeg møtte i Finnmark: E du fra Oslo, da kjenne du vel han xxx xxxxxxx i Oslo?

Jeg måtte skuffe han. Og mitt forsøk på å forklare at det bor over en halv million mennsker i Oslo, så det ikke var så sannsynlig at man kjenner noen slik, fikk dette svaret:

Å, alle kjenne da han xxx!

Joda, men Møre og Romsdal og Bodø? Slå opp i Atlaset du Oslogutt;o)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Til det siste du sier: Jeg er helt enig.

Nordlendinger er som regel herlig uformelle og utrolig lette å snakke med, f. eks. i en drosjekø eller ute på tur. Og så har de humoren med seg hele tida, og latteren sitter ofte løst.

Og så er de verdens beste elskere. Og kom ikke og si at jeg generaliserer på tynt grunnlag. Det gjør jeg nemlig ikke, hehe.

Sagt om nordlenningene:

"Og så er de verdens beste elskere."

Nordlenninger er ukompliserte, er sikkert derfor. :-) (Og nå misforstår sikkert en hel drøss med østlenninger bruken av ordet ukomplisert..)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tenkte det samme Dudass.. Hehe

Hvis jeg møter noen fra en annen by/sted spør jeg nesten alltid om de kjenner noen som jeg vet om som er fra den by/sted. Er vel ganske så vanlig det. LITT mer uvanlig å spør om noen som bor 100 mil unna. =)

Skrevet

Joda, jeg vet det er langt i mellom de stedene. Har vært i både Møre og Romsdal og i Bodø.

Men jeg ville bare fortelle om noe som gikk litt andre veien!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...