Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nettopp kjøpt meg en kjempe bra bok jeg vil anbefale.

Bikinifin på 4 uker.

Kjempe masse tips og råd til hvordan bli bikinifin på fire uker.

Virkelig å anbefale. Koster bare 149kr

Gjest Wanderlust
Skrevet

Funker'n da? Hvis ikke er den jo ikke noe bra?

Skrevet

Funker'n da? Hvis ikke er den jo ikke noe bra?

Har nettopp fått den.

Men en venninne av meg har brukt den en stund og mener den funker.

Når jeg har lest litt i den virker det virkelig for meg som den funker hvis du følger rådene.

Første uken skal du fast, eller den første dagen bare drikke vann, andre dagen vann og frukt og resten av uken spsie sunt.

Da får du mindre mage sekk og renser hele kroppen.

Andre uken skal du begynne å trene.

Fullt av tips, råd og tegninger..

Gjest rota
Skrevet

Har nettopp fått den.

Men en venninne av meg har brukt den en stund og mener den funker.

Når jeg har lest litt i den virker det virkelig for meg som den funker hvis du følger rådene.

Første uken skal du fast, eller den første dagen bare drikke vann, andre dagen vann og frukt og resten av uken spsie sunt.

Da får du mindre mage sekk og renser hele kroppen.

Andre uken skal du begynne å trene.

Fullt av tips, råd og tegninger..

Og tredje uken er du møkka lei hele greia...*s*

Gjest batteri
Skrevet

Og tredje uken er du møkka lei hele greia...*s*

skulle jeg bare drukket vann en hel dag hadde ikke jeg greid å stått oppreist i hvert fall..rensekroppen ja, men det der kan ikke være mye sunt. bedre å spise jevnlig sunt, drikke mye vann og trene litt da. hvem gidder å pine seg selv med det? får jo 0 energi da..

Skrevet

skulle jeg bare drukket vann en hel dag hadde ikke jeg greid å stått oppreist i hvert fall..rensekroppen ja, men det der kan ikke være mye sunt. bedre å spise jevnlig sunt, drikke mye vann og trene litt da. hvem gidder å pine seg selv med det? får jo 0 energi da..

Prøvde bar eå komme med en anbefaling.

det er faktisk SUNT å faste en dag, da de fleste mennesker i dagens samfunn spiser så mye feit mat (hamburger, pomfree, olje osv) at kroppen er FULL av avfallsstoffer som trenger å bli renset ut av kroppen.

Uke 1: rense kroppen

Uke 2: Gå ned i vekt.

Uke 3: Skjønnhet.

Uke 4: Energi.

det var bare et tips.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Prøvde bar eå komme med en anbefaling.

det er faktisk SUNT å faste en dag, da de fleste mennesker i dagens samfunn spiser så mye feit mat (hamburger, pomfree, olje osv) at kroppen er FULL av avfallsstoffer som trenger å bli renset ut av kroppen.

Uke 1: rense kroppen

Uke 2: Gå ned i vekt.

Uke 3: Skjønnhet.

Uke 4: Energi.

det var bare et tips.

Man renser ikke kroppen av å faste en dag. Fasting gjør ikke noe godt for kroppen.

Skrevet

Man renser ikke kroppen av å faste en dag. Fasting gjør ikke noe godt for kroppen.

Enig

Skrevet

Jeg skrev at Uke 1: rense kroppen. Er bare første dagen du skal faste de andre dagene tillegger du kroppen andre ting.

Forøvrig gidder jeg ikke diskutere dette her med dere.

Prøvde bare å være hyggelig ved å anbefale en bok for de som ville bli bikinifin.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, jeg vil bli bikinifin! Kanskje jeg skal kjøpe den?

Jeg er NESTEN bikinifin;), men en liten oppstrammer her og der ville absolutt ikke skade..

Sikkert morsommere en de pliktmessige&desperasjonspregede situpsene man gidder å ta akkurat sånn tre ganger i mai en gang..:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skrev at Uke 1: rense kroppen. Er bare første dagen du skal faste de andre dagene tillegger du kroppen andre ting.

Forøvrig gidder jeg ikke diskutere dette her med dere.

Prøvde bare å være hyggelig ved å anbefale en bok for de som ville bli bikinifin.

Og det der har du faktisk gått på?

Jeg trodde ingen gikk på disse "bli slank på 4 uker"-kurene lenger.

Helt utrolig.

Skrevet

Helt utrolig.

Poenget med boken er ikke bare å bli slank, men å bli nettopp BIKINIFIN.

Alt hva det innebærer ( tips for håret, cellulitter, sunn mat, soling osv), skjønner??

Skrevet

Ja, jeg vil bli bikinifin! Kanskje jeg skal kjøpe den?

Jeg er NESTEN bikinifin;), men en liten oppstrammer her og der ville absolutt ikke skade..

Sikkert morsommere en de pliktmessige&desperasjonspregede situpsene man gidder å ta akkurat sånn tre ganger i mai en gang..:-)

Du er heldig - skal jeg bli bikinifin nå så må jeg ha skreddersydd bikini.....

Skrevet

Helt utrolig.

Det er sikkert ikke for gamle damer med vaffellår og 30 kilo +

ShitDiddelyDo
Skrevet

Poenget med boken er ikke bare å bli slank, men å bli nettopp BIKINIFIN.

Alt hva det innebærer ( tips for håret, cellulitter, sunn mat, soling osv), skjønner??

Skjønner, men boka mistet all troverdighet i det du skrev at man renser kroppen i uke 1, og kvitter seg med fett i uke 2.

laguna1365380434
Skrevet

Du er heldig - skal jeg bli bikinifin nå så må jeg ha skreddersydd bikini.....

Sikkert bare tullprat.., hvor er selvtilitten din hen da, jente?;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er sikkert ikke for gamle damer med vaffellår og 30 kilo +

Tviler på at den er for ungpiker med 2-4 kilo for mye heller. :)

Skrevet

Sikkert bare tullprat.., hvor er selvtilitten din hen da, jente?;)

Jeg er realist :)

Skrevet

Tviler på at den er for ungpiker med 2-4 kilo for mye heller. :)

Jooooda :)

I alle fall for 30-åringer med litt slapp mage og tørt hår :9

Skrevet

Har lest tråden, men du, det der minner om et vedlegg i norsk ukeblad som jeg så for litt siden.

Hva heter boka forresten? Eller kanskje du ikke har skrevet det pga. snikreklame :)

Det du beskriver var akkurat det som sto i norsk ukeblad, så jeg trodde det var det du refererte til.

Hvor mye skulle man egentlig gå ned på disse 4 ukene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...