Gjest batteri Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Prøvde bar eå komme med en anbefaling. det er faktisk SUNT å faste en dag, da de fleste mennesker i dagens samfunn spiser så mye feit mat (hamburger, pomfree, olje osv) at kroppen er FULL av avfallsstoffer som trenger å bli renset ut av kroppen. Uke 1: rense kroppen Uke 2: Gå ned i vekt. Uke 3: Skjønnhet. Uke 4: Energi. det var bare et tips. og jeg kom bare med en kommentar til tipset har lest om slikt før, og jeg misunner dem som greier å gjennomføre det uten å kollapse..jeg snakket for meg selv jeg da. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Har ikke lest noen av innleggene, men holder det med å lese boken? Trenger man ikke gjøre noe annet som å trene å spise mindre f.eks.? Ja da tror jeg kanskje jeg kjøper den også 0 Siter
org Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Å, nå fikk jeg lyst på sjokolade og cola, du! *S* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Har nettopp fått den. Men en venninne av meg har brukt den en stund og mener den funker. Når jeg har lest litt i den virker det virkelig for meg som den funker hvis du følger rådene. Første uken skal du fast, eller den første dagen bare drikke vann, andre dagen vann og frukt og resten av uken spsie sunt. Da får du mindre mage sekk og renser hele kroppen. Andre uken skal du begynne å trene. Fullt av tips, råd og tegninger.. Uff! Tror jeg dropper å bli bikinifin ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.