Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

Prøvde bar eå komme med en anbefaling.

det er faktisk SUNT å faste en dag, da de fleste mennesker i dagens samfunn spiser så mye feit mat (hamburger, pomfree, olje osv) at kroppen er FULL av avfallsstoffer som trenger å bli renset ut av kroppen.

Uke 1: rense kroppen

Uke 2: Gå ned i vekt.

Uke 3: Skjønnhet.

Uke 4: Energi.

det var bare et tips.

og jeg kom bare med en kommentar til tipset :) har lest om slikt før, og jeg misunner dem som greier å gjennomføre det uten å kollapse..jeg snakket for meg selv jeg da.

fei1365380229
Skrevet

Har ikke lest noen av innleggene, men holder det med å lese boken? Trenger man ikke gjøre noe annet som å trene å spise mindre f.eks.? Ja da tror jeg kanskje jeg kjøper den også :)

Skrevet

Å, nå fikk jeg lyst på sjokolade og cola, du! *S*

fei1365380229
Skrevet

Har nettopp fått den.

Men en venninne av meg har brukt den en stund og mener den funker.

Når jeg har lest litt i den virker det virkelig for meg som den funker hvis du følger rådene.

Første uken skal du fast, eller den første dagen bare drikke vann, andre dagen vann og frukt og resten av uken spsie sunt.

Da får du mindre mage sekk og renser hele kroppen.

Andre uken skal du begynne å trene.

Fullt av tips, råd og tegninger..

Uff! Tror jeg dropper å bli bikinifin :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...