Gjest mij Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Leste en skrytetråd om netthandelen litt bakover her, var det amber sun som hadde så mye pent å si, tro? :-) Vel, jeg ble nysgjerrig, registrerte meg, og bød på en koffert med fargestifter og tusjer for barn. Bud: 45 kr. Totalpris med porto og gebyr: 182 kr... Men det var kanskje et bra kjøp lell da, selv om lillemann ikke får brukt det på en god stund ennå... :-) Tror jeg skal holde meg unna netthandelen gitt, litt for lett å by på ting man eeeegentlig ikke trenger.. og det er sikkert litt av tanken bak hele konseptet. Lettlurt hilsen fra 0 Siter
Champagne Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Netthandelen driver jo bare med svindel! 65 kroner i ekspedisjonsgebyr?! Hva faen er det for!? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Netthandelen driver jo bare med svindel! 65 kroner i ekspedisjonsgebyr?! Hva faen er det for!? Porto og ekspedisjonsgebyr. Etter Postens satser. Dyrt å sende pakker i Norge, vettu. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Styr unna ) Man får faktisk litt kick av å by og mange av de elektriske varene de har er dårlige. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Styr unna ) Man får faktisk litt kick av å by og mange av de elektriske varene de har er dårlige. Ja, er nok best å holde seg unna... holdt på å by på en kassegitar nå, siden min egen har brukket nakken. Men jeg aner jo ikke hva den koster i butikken, så jeg klarte å holde meg i skinnet. Flink! 0 Siter
Champagne Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Porto og ekspedisjonsgebyr. Etter Postens satser. Dyrt å sende pakker i Norge, vettu. Neida, porto kommer i tillegg til de 65 kronene. Hvor mye tror du det koster å sende en tegnekoffert for barn? Under en kilo koster det 55,- Over en kilo, er det 97,- 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Ja, er nok best å holde seg unna... holdt på å by på en kassegitar nå, siden min egen har brukket nakken. Men jeg aner jo ikke hva den koster i butikken, så jeg klarte å holde meg i skinnet. Flink! Jeg har også tatt en runde der inne. Farlige saker ) 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Samme type kofferter koster 69,50 på Brio, jeg kjøpte på tilbud til 29,50 ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Neida, porto kommer i tillegg til de 65 kronene. Hvor mye tror du det koster å sende en tegnekoffert for barn? Under en kilo koster det 55,- Over en kilo, er det 97,- Den veier 1,5 kg. Med frakt på 72,- og eksp. gebyr på 65,-. Totalt kommer vel prisen omtrent på det jeg måtte ha betalt for varen i butikken. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Samme type kofferter koster 69,50 på Brio, jeg kjøpte på tilbud til 29,50 ;-) Pøh! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 hehe det lønner seg ikke for sånne småting. Og det med eks.gebyr og portotakster står jo å lese der inne, så du var nok litt lettlurt da du fant det ut etterpå ja ja. det lønner seg bare når du får tak i noe som egenltig er dyrt, og som inkludert eks.avgift og porto vil bli billigere i butikken. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 hehe det lønner seg ikke for sånne småting. Og det med eks.gebyr og portotakster står jo å lese der inne, så du var nok litt lettlurt da du fant det ut etterpå ja ja. det lønner seg bare når du får tak i noe som egenltig er dyrt, og som inkludert eks.avgift og porto vil bli billigere i butikken. Jeg leste betingelsene på forhånd. Men regnet med at noen ville by over meg, tok det liksom som en selvfølge... Men da slipper jeg hvertfall å ligge på mitt dødsleie og angre meg grønn over at jeg ikke testet det ut! :-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Tror du kan be om å få den sendt i norgespakke, no som gjør det rimeligere for deg...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.