Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en skrytetråd om netthandelen litt bakover her, var det amber sun som hadde så mye pent å si, tro? :-)

Vel, jeg ble nysgjerrig, registrerte meg, og bød på en koffert med fargestifter og tusjer for barn. Bud: 45 kr. Totalpris med porto og gebyr: 182 kr...

Men det var kanskje et bra kjøp lell da, selv om lillemann ikke får brukt det på en god stund ennå... :-) Tror jeg skal holde meg unna netthandelen gitt, litt for lett å by på ting man eeeegentlig ikke trenger.. og det er sikkert litt av tanken bak hele konseptet.

Lettlurt hilsen fra

Skrevet

Netthandelen driver jo bare med svindel! 65 kroner i ekspedisjonsgebyr?! Hva faen er det for!?

Skrevet

Netthandelen driver jo bare med svindel! 65 kroner i ekspedisjonsgebyr?! Hva faen er det for!?

Porto og ekspedisjonsgebyr. Etter Postens satser. Dyrt å sende pakker i Norge, vettu.

Skrevet

Styr unna :o)

Man får faktisk litt kick av å by og mange av de elektriske varene de har er dårlige.

Skrevet

Styr unna :o)

Man får faktisk litt kick av å by og mange av de elektriske varene de har er dårlige.

Ja, er nok best å holde seg unna... holdt på å by på en kassegitar nå, siden min egen har brukket nakken. Men jeg aner jo ikke hva den koster i butikken, så jeg klarte å holde meg i skinnet. Flink!

Skrevet

Porto og ekspedisjonsgebyr. Etter Postens satser. Dyrt å sende pakker i Norge, vettu.

Neida, porto kommer i tillegg til de 65 kronene. Hvor mye tror du det koster å sende en tegnekoffert for barn?

Under en kilo koster det 55,- Over en kilo, er det 97,-

Skrevet

Ja, er nok best å holde seg unna... holdt på å by på en kassegitar nå, siden min egen har brukket nakken. Men jeg aner jo ikke hva den koster i butikken, så jeg klarte å holde meg i skinnet. Flink!

Jeg har også tatt en runde der inne. Farlige saker :o)

Skrevet

Samme type kofferter koster 69,50 på Brio, jeg kjøpte på tilbud til 29,50 ;-)

Skrevet

Neida, porto kommer i tillegg til de 65 kronene. Hvor mye tror du det koster å sende en tegnekoffert for barn?

Under en kilo koster det 55,- Over en kilo, er det 97,-

Den veier 1,5 kg. Med frakt på 72,- og eksp. gebyr på 65,-.

Totalt kommer vel prisen omtrent på det jeg måtte ha betalt for varen i butikken.

Skrevet

Samme type kofferter koster 69,50 på Brio, jeg kjøpte på tilbud til 29,50 ;-)

Pøh! :-)

Skrevet

hehe det lønner seg ikke for sånne småting.

Og det med eks.gebyr og portotakster står jo å lese der inne, så du var nok litt lettlurt da du fant det ut etterpå ;)

ja ja. det lønner seg bare når du får tak i noe som egenltig er dyrt, og som inkludert eks.avgift og porto vil bli billigere i butikken.

:)

Skrevet

hehe det lønner seg ikke for sånne småting.

Og det med eks.gebyr og portotakster står jo å lese der inne, så du var nok litt lettlurt da du fant det ut etterpå ;)

ja ja. det lønner seg bare når du får tak i noe som egenltig er dyrt, og som inkludert eks.avgift og porto vil bli billigere i butikken.

:)

Jeg leste betingelsene på forhånd. Men regnet med at noen ville by over meg, tok det liksom som en selvfølge...

Men da slipper jeg hvertfall å ligge på mitt dødsleie og angre meg grønn over at jeg ikke testet det ut! :-)

Snorkfrøken
Skrevet

Tror du kan be om å få den sendt i norgespakke, no som gjør det rimeligere for deg...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...