Gjest Trist så trist Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 sitter her alene å tenker på xkona som flyttet i går i ei leilighet, tenker på om hun tenker på meg litt men det er jo bare et ønske fra min side. jeg hadde jo det så bra med hu var så glad i hu men hun sier at jeg vist det på feil måte (har jo kjøpt nesten alt hun pekte på og jeg har jo sakt til henne når jeg har kjøpt noe er at jeg er glad i deg) men det var ikke nokk. hva skulle man ha gjort??? håper at hun kan si etter en stund til seg selv at hun gjorde det riktige. det føles rart at hun har startet et nytt liv uten meg, jeg tenker på barna at di får to av vær ting nå (ferier,julog sånne ting) det er rart at jeg ikke får følge barna når dem er til mamman sin og hun ikke får følge dem når dem er til meg! jeg synes at man burde tenke hva man er villigt til å kjemp for før man får barn (hvor mye man skal kjempe for ektenskapet/samboerskapet) jeg vil bare barna det beste, å i dette tilfellet har ikke hun tatt ansvaret for det hun gjorde (hun var utro) jeg har vært i mot utroskap helt til jeg opplevde dette selv, jeg kunne ha "glemt" at hun hadde vært utro bare pr av barna som sliter vis hun hadde villet å prøvd å få det til å fungert igjen. får vell aldri vite hva hun tenker om dette med meg og barna, hadde jeg kunnet gjort noe for at hun skulle bli usikker i det hun har gjort(dratt) så hadde jeg gjort det men jeg kommer ikke på noe som helst som jeg kan gjør. men det er vell bare sånn når man blir så glad/avhenig i en annen persjon. hun var min lykkestein. prøver jo å se positivt på framtiden, det er jo mange fisker i havet som man sier!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183812-sitter-n%C3%A5-alene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har vært der Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Du har kanskje gjort deg selv til en uinteressant tøffel ved å hoppe FØR hun engang ber deg om det...? Kanskje du heller skulle satset litt på noen gode samtaler, opplevelser, interesse for hennes hverdag og liv. For barnas hverdag og liv. Kanskje du har, hva vet jeg. I alle fall, ting ordner seg for greie gutter. Bare gi det litt tid, og aksepter at det er over. Klemmer fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/183812-sitter-n%C3%A5-alene/#findComment-1249527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.