Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ginger2002
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet sånn ca hva singel (grus) koster, og om det er veldig stor prisforskjell på grå og hvit?

Takker for svar!

mvh

Kizza1365380506
Skrevet

Kjøpte i går. En sekk singel - grå kostet 35 kroner. Kan tenke meg den veide sånn ca 50 kilo. På steinsenteret sa de at det aldri var helt samme prisen. Hva det koster i løs vekt vet jeg dessverre ikke.

Mvh

Gjest girasol
Skrevet

Kjøpte i går. En sekk singel - grå kostet 35 kroner. Kan tenke meg den veide sånn ca 50 kilo. På steinsenteret sa de at det aldri var helt samme prisen. Hva det koster i løs vekt vet jeg dessverre ikke.

Mvh

Av overskriften trodde jeg dette var en sjekke-tråd ;-)

Så grussingen vet jeg ikke så mye om...

Sånn kan det gå når engelske ord tar over plassen for de norske :-)

Ginger2002
Skrevet

Mvh

Hmm, jeg skal ha ca 40 m3, så jeg tenkte mer på prisen per tonn eller kubikkmeter.

Blir nok litt mange sekker ellers (",)

Ginger2002
Skrevet

Av overskriften trodde jeg dette var en sjekke-tråd ;-)

Så grussingen vet jeg ikke så mye om...

Sånn kan det gå når engelske ord tar over plassen for de norske :-)

He he!

Regnet med at folk ville misforstå ja...

Skrevet

Nå trodde jeg det kom et innlegg om å være singel... :-)

Gjest gladiol
Skrevet

Jeg betalte ca kr 1000,- for lasset. Mener det var 10 m3.

Kizza1365380506
Skrevet

Hmm, jeg skal ha ca 40 m3, så jeg tenkte mer på prisen per tonn eller kubikkmeter.

Blir nok litt mange sekker ellers (",)

Kan jo kjøpe litt etter litt da ;o)

Husk å regne riktig. Har en bekjent som skulle ha grus foran garasjen og fikk tilkjørt tre billass. Heldigvis var han hjemme slik at de ikke fikk tømt alle tre lassene foran garasjen. Holder meg til sekkene mine jeg.

Lykke til med grusinga :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...