Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne visst hva ordet latter betyr på engelsk.

Det er nevnt flere steder i boka jeg leser (marie-antoinette)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nei, det engelske ordet er latter.

Prøver å finne det ut. Tror det skal bety noe sånt som sistemann.

He is the latter.

Jepp, det er riktig. Å komme sist ut.

Gjest Kunne trengt det ja.
Skrevet

Du som fant denne flotte siden med norsk engelsk oversettelse. Du har vel ikke en link til en eller flere sider hvor man kan oversette hele setninger fra norsk til engelsk?

Meget takknemlig hvis du har :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Du som fant denne flotte siden med norsk engelsk oversettelse. Du har vel ikke en link til en eller flere sider hvor man kan oversette hele setninger fra norsk til engelsk?

Meget takknemlig hvis du har :)

Skal se hva jeg kan finne. Uansett kan jeg prøve å hjelpe hvis setningene er veeeeeldig fagspråklige...

[email protected]

Gjest Kunne trengt det ja.
Skrevet

Skal se hva jeg kan finne. Uansett kan jeg prøve å hjelpe hvis setningene er veeeeeldig fagspråklige...

[email protected]

Takk skal du ha, om du finner noe så hadde det vært veldig fint.

Det jeg skal skrive om, er litt vel personlig, så jeg tør ikke å maile det over til en fremmed person. Men takk allikevel, ikke alle som er så hjelpsomme.

Skrevet

Det jeg skal skrive om, er litt vel personlig, så jeg tør ikke å maile det over til en fremmed person. Men takk allikevel, ikke alle som er så hjelpsomme.

Sånne online-oversettelser blir sjelden så fantastisk bra, det blir gjerne en del feil, noen direkte uleselige for mottakker, fordi et ord på norsk kan ha flere betydninger - som ikke fanges opp av slik automatikk.

Skrevet

Alt i orden, regnet med du hadde vett til å ikke sende personlige greier ;O)

Har ikke funnet noe, men må nok si som Gemini at sjangsen for en dårlig oversettelse er stor på slike sider..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...