Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Ble det dol-party på deg i helga, eller? Jeg hadde tenkt å feste med deg, men så ble det rødvin med jentene på fredag, og på lørdag gikk det så treigt her atte.. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jepp - det ble dolparty ja. M.Angelica, hare, Gyda og jeg holdt det gående på msn. Det hadde vært kjempemoro om du også hadde vært med, det får vi ta en annen gang! Skjønner at du hadde det fint på fredag med rødvin og greier hehe Tror det var litt greit at dol var tregt igår kveld, så ble det ikke for mye tullskriving her inne. Du kan sende meg en mail om du vil [email protected] 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 hm, så feil ut med mailadressen. prøver igjen [email protected] 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 *sukk* får ikke til å lime det inn ordentlig. Men alt skal være med, ikke bare "sun" altså. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 hm, så feil ut med mailadressen. prøver igjen [email protected] Har sendt deg en mail, jeg ;O) Tror jeg....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.