Gjest LarveLars Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg er litt feit. Får ikke trent så mye jeg ønsker (for å kvitte meg med disse kiloene), pga at mitt undertøy lager gnagsår mellom mine lår. Har prøvd mange merker boxershorts, men jeg får gnagsår av alle, mer eller mindre. Det er når jeg går på flatmark jeg får disse gnagsårene, det skjer ikke om jeg går på stier i skogen. Men jeg vil gjerne ha muligheten til å gå overalt. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Finnes det noe undertøy som ikke gir gnagsår? 0 Siter
Gjest LarveLars Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Om du skal trene - gå uten truse under :-) Hehe... jeg tenkte f.eks. å begynne å gå til jobb istedet for å ta buss... Kan jo ikke gå uten boxer da =) Desutten så ville det nok bli røfft for mine edlere deler. 0 Siter
tiliti Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Mikrofiberbokser uten kraftige sømmer? Smøre utstyret/lårene med vaselin er visst også et kjent triks. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Inntil-sittende boxere? Vanlige truser isteden? Sykkelbukser (korte) istedenfor truser/boxer, de har vel kanskje ikke sømmer på innsiden av lårene? 0 Siter
Gjest LarveLars Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Sportsteip. Talkum. Gå i vei! Og sportsteip får man i en sportsforretning? Eller apoteket? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.