Gå til innhold

Undertøy som ikke lager gnagsår

Anbefalte innlegg

Gjest LarveLars
Skrevet

Jeg er litt feit. Får ikke trent så mye jeg ønsker (for å kvitte meg med disse kiloene), pga at mitt undertøy lager gnagsår mellom mine lår.

Har prøvd mange merker boxershorts, men jeg får gnagsår av alle, mer eller mindre.

Det er når jeg går på flatmark jeg får disse gnagsårene, det skjer ikke om jeg går på stier i skogen. Men jeg vil gjerne ha muligheten til å gå overalt.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Finnes det noe undertøy som ikke gir gnagsår?

Skrevet

Om du skal trene - gå uten truse under :-)

Gjest LarveLars
Skrevet

Om du skal trene - gå uten truse under :-)

Hehe... jeg tenkte f.eks. å begynne å gå til jobb istedet for å ta buss...

Kan jo ikke gå uten boxer da =)

Desutten så ville det nok bli røfft for mine edlere deler.

Skrevet

Mikrofiberbokser uten kraftige sømmer?

Smøre utstyret/lårene med vaselin er visst også et kjent triks.

Skrevet

Inntil-sittende boxere?

Vanlige truser isteden?

Sykkelbukser (korte) istedenfor truser/boxer, de har vel kanskje ikke sømmer på innsiden av lårene?

Gjest LarveLars
Skrevet

Sportsteip.

Talkum.

:) Gå i vei!

Og sportsteip får man i en sportsforretning? Eller apoteket?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...