Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

HATER tanken på at helga er over og at det er mandag imorgen!! vil sove lenge, er møkklei av skolen og vurderingssituasjoner og hele pakka, orker ikke mer press nå..heldigvis, etter uka som kommer nå kan jeg puste lettet ut for en stund, i hvert fall frem til eksamen starter..

andre som gleder seg til sommer?(dumt spm. ) skal jo jobbe i da, men ser frem til ferien likevel...til sene kvelderog solnedganger, grilling, biff, bli brun, dra på båttur, hoppe i havet...*mmmmmmmmm*

Skrevet

Gleder meg til mandag jeg.

Har hatt hjemme eksamen en hel uke, er dritt lei.

Mandag blir bra :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg gleder meg helt sinnsykt til sommeren. Er så lei skole nå at jeg kan spy!!!

Sommerferie skal bli herlig! =)

Skrevet

Er glad det bare er mandag i morgen, jeg.

Har huset for meg sjøl, og skal sitte i fred og ro og lese til eksamen.

Skal ha eksamen på torsdag.

Gleder meg til sommeren; har samla opp en haug med lørdags-magasin-kryssord som jeg ikke har hatt ork/tid til å ta i vår...

Dessuten kan det godt bli litt varmere ute nå. Det er jo bitkaldt jo :(

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har helga mi nå..Mandag er fridagen min..;-P

Ellers gleder jeg meg også massevis til sommern! Det blir grilling, spilling, bading og gøy! Og broren min kommer på besøk, det er kjempestas!

:-)

Skrevet

Men det er jo ikke så lenge til neste helg da. :)

Her er forøvrig alle dager like, så for meg spiller det liten rolle om det er lørdag, mandag eller onsdag.

Skrevet

Men det er jo ikke så lenge til neste helg da. :)

Her er forøvrig alle dager like, så for meg spiller det liten rolle om det er lørdag, mandag eller onsdag.

....eller dag og natt for den del? - - *mimrer*

Skrevet

Jeg også gleder meg til hjelgen igjen, gleder meg til arbeidsdagen er over også. Jeg setter veldig stor pris på fritiden min, men så er jeg veldig aktiv også da. Gidder ikke å sitte i sofaen å se på tv. Jeg er ingen sofagris, men kan være en gris i sofaen:-)

Skrevet

....eller dag og natt for den del? - - *mimrer*

Hehe, her sover vi på natta og er våkne på dagen, alle mann. Og heldigvis for det. Tuppa har skjønt at jeg trenger 8 timer sammenhengende søvn hver natt for å fungere, og det trenger hun også. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...