Dorthe Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hvilket nr er det jeg slår inn for å få telefonvekking? 0 Siter
ariadne Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 *55*tidspunkt# vent på kvitteringstone Tidspunktet slås inn med fire siffer 0700, feks 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 *55*tidspunkt# vent på kvitteringstone Tidspunktet slås inn med fire siffer 0700, feks Hjertlig 1000 takk ) Jeg pleier å bruke mobilen men den vraktet jeg i går ( 0 Siter
ariadne Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hjertlig 1000 takk ) Jeg pleier å bruke mobilen men den vraktet jeg i går ( Ah, det var da så lite! Jeg brukte telefonen til vekking ved spesielle anledninger i tidligere tider, da jeg hadde råd til fast-telefon... 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Ah, det var da så lite! Jeg brukte telefonen til vekking ved spesielle anledninger i tidligere tider, da jeg hadde råd til fast-telefon... Jeg har ikke råd til å stå i kø på offentlige kontorer hver dag på mobil altså ) Men nå må jeg kjøpe ny i morra og det er surt... 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har ikke råd til å stå i kø på offentlige kontorer hver dag på mobil altså ) Men nå må jeg kjøpe ny i morra og det er surt... Du får ikke tatt den gamle på garantien da? Eller er det opplagt egen-vraking? Sørg for å få med forsikring på den nye! :-) Er forresten en del 1-kr-tilbud (og andre gunstige), dersom du bare skal ha en telefon, og ikke allerede har binding på den gamle telefonen. 0 Siter
ariadne Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har ikke råd til å stå i kø på offentlige kontorer hver dag på mobil altså ) Men nå må jeg kjøpe ny i morra og det er surt... Nei, det kan jeg tenke meg, du bruker sikkert tid på administrere. Kjipt at mobilen gikk over i de evige mobilmarker. Natta! 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Kan du ikke bruke mb din da? Koster ikke vanlig tlf vekking ganske mye? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Kan du ikke bruke mb din da? Koster ikke vanlig tlf vekking ganske mye? Jeg pleier å bruke den men siden den var gått i stykker ble det litt vanskelig ) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg pleier å bruke den men siden den var gått i stykker ble det litt vanskelig ) Aaaahaaa, du slo den i filler når den ringte? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Aaaahaaa, du slo den i filler når den ringte? LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.