Gå til innhold

Hjelp meg! Klarer ikke avinnstallere

Anbefalte innlegg

Gjest blir frustrert
Skrevet

Jeg skal avinnstallere et program (Studio 9 Pinnacle filmredigeringsprogram). Det går raskt og greit en liten stund, men midtveis i avinnstalleringen stopper det bare opp. Dette skjer hver gang, på samme sted.

Hvis jeg da omsider forsøker å avbryte, får jeg beskjed om at programmet fortsatt kjører. Men det gjør det jo ikke, for jeg har til og med prøvd å la det avinnstallere hele natten, uten at det kommer av flekken.

Vet ikke om det har betydning, men en stund før det stopper opp, får jeg beskjeden: "Trying to stop ASAPIW 2 k service". Da stopper programmet litt. Men så begynner det å avinnstallere igjen, en stund til. Men så stopper det helt, uten å gi noen melding om hvorfor.

Jeg har forsøkt to veier å starte avinnstalleringen (enten via Start> Alle programmer > Studio 9> Tools, eller via Min Datamaskin > Legg til eller fjern programmer.)

Den samme prosedyren skjer uansett.

Grunnen til at jeg må avinnstallere, er at harddisken min er for full til at jeg operert programmet, Jeg får heller ikke operert så mye annet. Jeg vil derfor installere dette programmet på nytt på en ekstern harddisk.

Skrevet

Det at harddisken er full kan være problemet i seg selv. Har du mulighet til å flytte noen andre data til ekstern harddisk før du avinstallerer programmet? Så kan du evt flytte dataene tilbake etterpå om du vil.

Hvis ikke dette fungerer foreslår jeg at du tar kontakt med Pinnacle og forklarer problemet. De kan sannsynligvis hjelpe deg videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...