Gå til innhold

Er det bare hos meg Dol går tregt?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

har store problemer med å navigere her inne for tiden. Hva med dere?

Skrevet

Det har vært sånn i flere dager.

Rene torturen å gå inn her, jo. Man greier ikke å la være - ser interessante tråder og er i gang med venting, venting, irritasjon, irritasjon, banning, banning - før man til slutt avslutter hele skiten og håper på bedre tider.

Drit og dra!

Skrevet

Jepp, her går det treigt. La inn ett innlegg som stoppet helt. Etter noen minutter prøvde jeg igjen, og nå kom det to ganger.

Skrevet

DOL svekker nok sin markedsposisjon betraktelig om dagen, ja.

Folk endrer brukeradferd på Internett veldig fort hvis det er vedvarende problemer.

Gjest Ikke sant, DOL?
Skrevet

DOL svekker nok sin markedsposisjon betraktelig om dagen, ja.

Folk endrer brukeradferd på Internett veldig fort hvis det er vedvarende problemer.

Har slått meg at det kanskje er det de ønsker...kanskje ikke tilfeldig at det er svært tregt spesielt i helgene, de ønsker kanskje (uoffisielt) å begrense det verste fyllerølet og de lengste usaklige diskusjonene her...

Skrevet

Har slått meg at det kanskje er det de ønsker...kanskje ikke tilfeldig at det er svært tregt spesielt i helgene, de ønsker kanskje (uoffisielt) å begrense det verste fyllerølet og de lengste usaklige diskusjonene her...

...og på den måten få mindre sponsorinntekter fordi færre folk ser reklamene? Høres ikke særlig sannsynlig ut.

".............................."

Gjest saueøyer
Skrevet

Tidvis stopper det helt opp.

De leier sikkert plass på en server, og utleier bruker serveren til andre formål som leietaker DOL ikke vet om.

De leier hos Eunet ser det ut som.

Skrevet

Tregt siste dagene her også.

Faktisk like før jeg ringte og skulle "ta" bredbåndsleverandøren... men alt annet går som vanlig, så det er vel en "lokal infeksjon"

God bedring til dol - håper det blir ordna. Hvis ikke går jeg et annet sted og leker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...