Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke planter i krukker kan man trygt ha ute om natten nå (eller nesten trygt) Her er pluss seks-syv grader om natten. Blir så lei av å bære ut og inn med venstrearmen, siden den høyre er brukket. Takk på forhånd

lalala1365380457
Skrevet

så lenge det er plussgrader ute om natten kan alle uteplanter være ute om natten. Er det fortsatt sjans for noen få kuldegrader der du bor, kan generellt løkplanter stå ute, pluss stemor og vårlyng =)

kaffepiken
Skrevet

Vi lar de plantene som det er litt størrelse på, stå ute om natta nå. Det er stemor, tomat, og et par planter til jeg ikke husker navnet på.

Agurkplantene, solsikkene, basilikum og oregano driver jeg fortsatt og flytter inn for hver kveld. De er ikke så store enda. Vi glemte dem ute en natt, og da så de veldig slappe ut neste dag, så jeg tør ikke la dem stå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...