Tvillingmamma Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Dere som pleier å handle kontaktlinser på nett; Hvordan gjør dere det med kontroll av øynene? Nå bruker jeg dag/natt linser og er veldig fornøyd. Optikeren vil ha meg til kontroll 2 ganger i året nettopp fordi jeg bruker de både dag og natt i en måned ad gangen. For meg føles det trygt og godt, men lurer jo noen ganger på om det er nødvendig. Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal ordlegge meg hvis jeg skal gå til optiker og bestille linser fra nett. Forventer ikke optikeren at du kjøper linser der? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ikke så lenge du betaler for kontrollen. 0 Siter
Gjest vet du det? Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ikke så lenge du betaler for kontrollen. Hvor mye koster kontrollen? F.eks ved Synsenteret Synsam? 0 Siter
tiliti Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hvor mye koster kontrollen? F.eks ved Synsenteret Synsam? Vet ikke hvor det koster hva, men mellom 200 og 350 kr er det vanligste. Dersom det er flere der du bor så ta en ringerunde for å finne den rimeligste. Prisforskjellene kan være enorme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.