Gå til innhold

Min fantasi, bør den realiseres?Til menn

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløs her og nå

Har lenge hatt en hemmelig fantasi, og har nå tenkt å dele den med dere. Kanskje kan det tilogmed få noen av dere på de samme tanker.

Men det jeg ønsker her, er å få tilbakemelding på (spesielt fra menn) om jeg bør gjennomføre dette.

Hør,

Min kjæreste jobber i et firma. Han er en typisk dress-mann. Har eget stort kontor...og her begynner min fantasi å ta form.

Har lyst til å: Uventet dukke opp på kontoret hans. Gå smilende forbi kontordamen, og late som absolutt ingenting. Gå i lang kåpe...

Det ingen vet er at under kåpen er jeg KUN iført svart sexy bh, truse, strømpeholdere og strømper.

Har også vurdert å være helt naken.

Når jeg så kommer inn på kontoret, låser jeg døren bak meg. Trekker ham opp fra stolen, og inntil meg. Fører hendene hans innforbi kåpen, og lar den falle. Deretter har jeg lyst til å forføre ham, elske med ham der og da.

For så å, like smilende og avslappet, gå ut derifra igjen, med vissheten om at jeg har gledet min kjære, og gjort dagen hans en liten smule annerledes enn før.

En digresjon:

Har vurdert å ringe ham på forhånd og snakke sex med ham, si alt jeg har lyst til å gjøre med ham og skikkelig få ham opphisset der han sitter. Tre minutter senere entrer jeg kontoret hans, takknemlig for at det går an å sitte rett rundt hjørnet med mobiltelefon.

Mannfolk, hvis dama deres hadde gjort dette,- hadde dere vært med på det???

Fortsetter under...

Seffern, men bare dersom du er nybarbert og tar med deg en venninde med på moroa. SÅ kan dere kose litt med hverandre oxo lixom, før dere har analsex på pulten... ;-)

Jeg tror det er få ting som er SÅ viktige på jobben at ikke mannen din ville satt av tre minutter til tilbudet ditt.

Gjest Nickløs her og nå

Seffern, men bare dersom du er nybarbert og tar med deg en venninde med på moroa. SÅ kan dere kose litt med hverandre oxo lixom, før dere har analsex på pulten... ;-)

Jeg tror det er få ting som er SÅ viktige på jobben at ikke mannen din ville satt av tre minutter til tilbudet ditt.

Venninne og anal er utelukket, men ellers? Ja, jeg skal nok realisere dette:-)

Høres spennende ut det, men pass på et par ting.

Dere bør være trygge på at dere ikke blir forstyrret, ellers kan dette ta bort oppmerksomheten hans. Å være redd for å bli overrasket kan tenne noen, men de fleste blir bare distrahert av det. Steng telefonen og sørg for at ingen andre kan låse opp døra.

Det du sa om telefon på forhånd er også lurt. Til tross for hva du ofte hører så er ikke alle menn klare til sex på direkten, vi trenger litt forspill vi også. Du selv bør likevel være klar til sex, men det er du du vel med det opplegget der?

Lykke til, uansett blir det uforglemmelig.

Annonse

Gjest Wild Pussy

Nå er ikke jeg mann da, men svarer likevel.

Det har jeg gjort og det var bare fantastisk! Han ble skikkelig *superkåt* av det.

Den eneste forskjellen var at min mann hadde sin egen butikk, den var stengt og vi var trygge for overraskelser. ;-)

Ingen tvil om at dette hadde vært både spennende og opphissende, men tror neppe at dette hadde vært lurt på mitt kontor, hvor de ansatte plutselig dukker opp. Selv om de gir ett lite kakk på døra først, så hadde ikke det vært nok for å avverge at de hadde blitt meget overrasket, for å si det mildt:-))

Annonse

Nå er ikke jeg mann da, men svarer likevel.

Det har jeg gjort og det var bare fantastisk! Han ble skikkelig *superkåt* av det.

Den eneste forskjellen var at min mann hadde sin egen butikk, den var stengt og vi var trygge for overraskelser. ;-)

Hm.. min mann har og egen butikk... kanskje dette hadde vært noe ja.. :)

Ingen tvil om at dette hadde vært både spennende og opphissende, men tror neppe at dette hadde vært lurt på mitt kontor, hvor de ansatte plutselig dukker opp. Selv om de gir ett lite kakk på døra først, så hadde ikke det vært nok for å avverge at de hadde blitt meget overrasket, for å si det mildt:-))

Går det ikke å låse døra på ditt kontor da!?:-)

Går det ikke å låse døra på ditt kontor da!?:-)

Hei jannet:-))

Jo faktisk går det helt fint, men døren har aldri vært låst, så det hadde virket litt rart. Så vet jeg at lyder kan høres fra kontoret mitt, fordi flere banker ikke på når de hører jeg sitter i telefonen. Da kommer de igjen litt senere. Lurer på hva de hadde tenkt hvis de hørte helt andre lyder.

Men tanken er opphissende så sånn sett virker det spennende:-))

Men hadde du turt å gjort noe sånn mot mannen din da?

Gjest Direktøren

Er du sjef, og sitter kontinuerlig med stengt dør? Skjerp deg, mann, vi lever ikke i femtiåra!

Er du sjef, og sitter kontinuerlig med stengt dør? Skjerp deg, mann, vi lever ikke i femtiåra!

Nåja, om jeg har døren åpen eller ikke vet du egentlig veldig lite om. Hadde jeg fått jentebesøk som det her er snakk om så haddde jeg ikke hatt døren åpen, 50-åra eller ikke...

Ett ordtak du kan lære deg først som sist er at skal du se etter feil så bruk speil.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...