Gå til innhold

Min fantasi, bør den realiseres?Til menn

Anbefalte innlegg

Hei jannet:-))

Jo faktisk går det helt fint, men døren har aldri vært låst, så det hadde virket litt rart. Så vet jeg at lyder kan høres fra kontoret mitt, fordi flere banker ikke på når de hører jeg sitter i telefonen. Da kommer de igjen litt senere. Lurer på hva de hadde tenkt hvis de hørte helt andre lyder.

Men tanken er opphissende så sånn sett virker det spennende:-))

Men hadde du turt å gjort noe sånn mot mannen din da?

Har gjort det!:-)) Vi jobbet "overtid" da....

Fortsetter under...

Hei jannet:-))

Jo faktisk går det helt fint, men døren har aldri vært låst, så det hadde virket litt rart. Så vet jeg at lyder kan høres fra kontoret mitt, fordi flere banker ikke på når de hører jeg sitter i telefonen. Da kommer de igjen litt senere. Lurer på hva de hadde tenkt hvis de hørte helt andre lyder.

Men tanken er opphissende så sånn sett virker det spennende:-))

Men hadde du turt å gjort noe sånn mot mannen din da?

Forresten, jeg kan nesten garantere at ingen hadde kakket på eller forstyrret deg hvis de ante HVILKE lyder som kom fra ditt kontor. Jeg tror faktisk mange har den samme fantasien, for jeg hadde hatt lyst til det lenge, før jeg gjorde noe med det!:-))

Forresten, jeg kan nesten garantere at ingen hadde kakket på eller forstyrret deg hvis de ante HVILKE lyder som kom fra ditt kontor. Jeg tror faktisk mange har den samme fantasien, for jeg hadde hatt lyst til det lenge, før jeg gjorde noe med det!:-))

*ler*..jeg tviler også på at noen hadde banket på døra da, men her nytter det ikke å arbeide overtid og tro at en er alene, for her er det noen 24 timer i døgnet. Men kanskje jeg skulle låne ett annet kontor?......men jeg har ett annet problem også, kona er alfor mange mil unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...