Gjest takk for filmtips Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Kan de anbefales? Jeg så "Kill Bill 1" og "The italian job". Gode beggge to! Så nå skal jeg se "Kill Bill 2". 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 "Bruce Almighty" og "Jalla! Jalla!" Førstnevnte var ikke så voldsomt morsomt, "Jalla! Jalla!" er jo hysterisk morsom da! ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Vi leide "Hawaii, Oslo" fredagskvelden. Veldig bra film. Litt spess, før en kommer inn i filmen, men veldig bra :-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg så "Fornuft of følelser" på TV3 på lørdag! :-) Veldig bra film, og i en HELT annen gate enn f.eks. Kill Bill-filmene, men det er jo mulig å like litt av hvert! *S* 0 Siter
annegunn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg så "Fornuft of følelser" på TV3 på lørdag! :-) Veldig bra film, og i en HELT annen gate enn f.eks. Kill Bill-filmene, men det er jo mulig å like litt av hvert! *S* Vi tittet innom litt på den vi også. Jentungen syntes det var litt rart at Slur var med, da! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 vi så kingdom of heaven på kino. brukbar den 0 Siter
Prozak Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 XXX - James Bond på steroider. "............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 "Bruce Almighty" og "Jalla! Jalla!" Førstnevnte var ikke så voldsomt morsomt, "Jalla! Jalla!" er jo hysterisk morsom da! ) "Bruce Allmighty" er jo en av de relativt "blasse" Jim Carey filmene, spør du meg. Morsom og grei underholdning, men ikke noe som sitter i etterpå. "............................." 0 Siter
Gjest Filmalteter Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Lørdag: Mulholland Drive Søndag: xXx Den første krever påslått hjerne, den andre det motsatte. 0 Siter
Babette Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg så "Fornuft of følelser" på TV3 på lørdag! :-) Veldig bra film, og i en HELT annen gate enn f.eks. Kill Bill-filmene, men det er jo mulig å like litt av hvert! *S* Åja, var den ikke skjønn? Jeg ble helt hekta på den filmen, og sa grrrr.... hver gang de satans reklamepausene kom. Gode skuespillere, god film. Og jeg blir så betatt av den elegante og omstendelige måten de ordla seg på i de tider. Pussig at Hugh Grant spiller "dott" i så mange filmer. Kanskje han passer best til det? 0 Siter
Gjest forsto ikke Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Vi tittet innom litt på den vi også. Jentungen syntes det var litt rart at Slur var med, da! Slur? 0 Siter
annegunn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Slur? Ja, han som spiller Slur i Harry Potter-filmene har en rolle. Og han er omtrent like ufordragelig.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 "Bruce Allmighty" er jo en av de relativt "blasse" Jim Carey filmene, spør du meg. Morsom og grei underholdning, men ikke noe som sitter i etterpå. "............................." Akkurat, det var det vi syntes også. Ingen stor film, men grei nok underholdning som ikke ga noen spesiell grunn til ettertanke. ) 0 Siter
Gjest Filmalteter Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Akkurat, det var det vi syntes også. Ingen stor film, men grei nok underholdning som ikke ga noen spesiell grunn til ettertanke. ) Jeg satt faktisk igjen med en ettertanke etter den filmen, og den var om noen har blitt brannskadd på en Rammstein-konsert noengang. Det pyroshowet deres er jo ikke akkurat...beskjedent... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Filmer? Det var sol ute, fest og kos. Filmer ser man på vinteren... 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ja, han som spiller Slur i Harry Potter-filmene har en rolle. Og han er omtrent like ufordragelig.... Jeg synes han var helt OK jeg! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Åja, var den ikke skjønn? Jeg ble helt hekta på den filmen, og sa grrrr.... hver gang de satans reklamepausene kom. Gode skuespillere, god film. Og jeg blir så betatt av den elegante og omstendelige måten de ordla seg på i de tider. Pussig at Hugh Grant spiller "dott" i så mange filmer. Kanskje han passer best til det? Helt enig at den er skjønn! Og artig med de to søstrene som er så totalt motsatte av hverandre mht fornuft og følelser. Hugh Grant passer jo vedlig godt til å spille slike stotrende roller - har jo hatt flust av dem! Var derfor nesten litt rart å se han som litt mer "råskinn" i Bridget Jones! *ha ha* Synes klærne passet godt til en slik rolle som han spilte, da! med alle disse klutene ser det jo ut som om hodet sitter rett på skuldrene = understreker "dott-image'et"! *s* 0 Siter
Line Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg så Buddy i går kveld. Den gjorde inntrykk, man kan ikke se den filmen uberørt, tror jeg. Anbefales! 0 Siter
Babette Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Helt enig at den er skjønn! Og artig med de to søstrene som er så totalt motsatte av hverandre mht fornuft og følelser. Hugh Grant passer jo vedlig godt til å spille slike stotrende roller - har jo hatt flust av dem! Var derfor nesten litt rart å se han som litt mer "råskinn" i Bridget Jones! *ha ha* Synes klærne passet godt til en slik rolle som han spilte, da! med alle disse klutene ser det jo ut som om hodet sitter rett på skuldrene = understreker "dott-image'et"! *s* Men var han prest? Jeg skjønte ikke riktig dette at obersten ga ham en menighet. Det ble jo sagt tidligere i filmen at Edward ikke hadde noe yrke. Hva skulle han gjøre i denne "perishen", tro? 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Men var han prest? Jeg skjønte ikke riktig dette at obersten ga ham en menighet. Det ble jo sagt tidligere i filmen at Edward ikke hadde noe yrke. Hva skulle han gjøre i denne "perishen", tro? Han sa til Emma Thompson tidligere i filmen at han ville bli prest. men tror ikke at antrekket hans var presteklær - alle gikk vel med masse stæsj rundt halsen. Så mennene så halsløse ut og damene så gravide ut! *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.