Gå til innhold

Hvilke filmer så du i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest takk for filmtips
Skrevet

Kan de anbefales? Jeg så "Kill Bill 1" og "The italian job". Gode beggge to! Så nå skal jeg se "Kill Bill 2".

Skrevet

"Bruce Almighty" og "Jalla! Jalla!" Førstnevnte var ikke så voldsomt morsomt, "Jalla! Jalla!" er jo hysterisk morsom da! :o)

Gjest prust
Skrevet

Vi leide "Hawaii, Oslo" fredagskvelden. Veldig bra film. Litt spess, før en kommer inn i filmen, men veldig bra :-)

Skrevet

Jeg så "Fornuft of følelser" på TV3 på lørdag! :-)

Veldig bra film, og i en HELT annen gate enn f.eks. Kill Bill-filmene, men det er jo mulig å like litt av hvert! *S*

Skrevet

Veldig bra film, og i en HELT annen gate enn f.eks. Kill Bill-filmene, men det er jo mulig å like litt av hvert! *S*

Vi tittet innom litt på den vi også. Jentungen syntes det var litt rart at Slur var med, da!

lalala1365380457
Skrevet

vi så kingdom of heaven på kino. brukbar den :)

Skrevet

XXX - James Bond på steroider.

"............................."

Skrevet

"Bruce Almighty" og "Jalla! Jalla!" Førstnevnte var ikke så voldsomt morsomt, "Jalla! Jalla!" er jo hysterisk morsom da! :o)

"Bruce Allmighty" er jo en av de relativt "blasse" Jim Carey filmene, spør du meg. Morsom og grei underholdning, men ikke noe som sitter i etterpå.

Gjest Filmalteter
Skrevet

Lørdag: Mulholland Drive Søndag: xXx

Den første krever påslått hjerne, den andre det motsatte.

Skrevet

Åja, var den ikke skjønn? Jeg ble helt hekta på den filmen, og sa grrrr.... hver gang de satans reklamepausene kom.

Gode skuespillere, god film. Og jeg blir så betatt av den elegante og omstendelige måten de ordla seg på i de tider.

Pussig at Hugh Grant spiller "dott" i så mange filmer. Kanskje han passer best til det?

Gjest forsto ikke
Skrevet

Vi tittet innom litt på den vi også. Jentungen syntes det var litt rart at Slur var med, da!

Slur?

Skrevet

Slur?

Ja, han som spiller Slur i Harry Potter-filmene har en rolle. Og han er omtrent like ufordragelig....

Skrevet

"Bruce Allmighty" er jo en av de relativt "blasse" Jim Carey filmene, spør du meg. Morsom og grei underholdning, men ikke noe som sitter i etterpå.

Akkurat, det var det vi syntes også. Ingen stor film, men grei nok underholdning som ikke ga noen spesiell grunn til ettertanke. :o)

Gjest Filmalteter
Skrevet

Akkurat, det var det vi syntes også. Ingen stor film, men grei nok underholdning som ikke ga noen spesiell grunn til ettertanke. :o)

Jeg satt faktisk igjen med en ettertanke etter den filmen, og den var om noen har blitt brannskadd på en Rammstein-konsert noengang. Det pyroshowet deres er jo ikke akkurat...beskjedent...

skorpionfisken
Skrevet

Filmer?

Det var sol ute, fest og kos.

Filmer ser man på vinteren...

Skrevet

Ja, han som spiller Slur i Harry Potter-filmene har en rolle. Og han er omtrent like ufordragelig....

Jeg synes han var helt OK jeg! :-)

Skrevet

Åja, var den ikke skjønn? Jeg ble helt hekta på den filmen, og sa grrrr.... hver gang de satans reklamepausene kom.

Gode skuespillere, god film. Og jeg blir så betatt av den elegante og omstendelige måten de ordla seg på i de tider.

Pussig at Hugh Grant spiller "dott" i så mange filmer. Kanskje han passer best til det?

Helt enig at den er skjønn!

Og artig med de to søstrene som er så totalt motsatte av hverandre mht fornuft og følelser.

Hugh Grant passer jo vedlig godt til å spille slike stotrende roller - har jo hatt flust av dem! Var derfor nesten litt rart å se han som litt mer "råskinn" i Bridget Jones! *ha ha*

Synes klærne passet godt til en slik rolle som han spilte, da! med alle disse klutene ser det jo ut som om hodet sitter rett på skuldrene = understreker "dott-image'et"! *s*

Skrevet

Jeg så Buddy i går kveld.

Den gjorde inntrykk, man kan ikke se den filmen uberørt, tror jeg.

Anbefales!

Skrevet

Helt enig at den er skjønn!

Og artig med de to søstrene som er så totalt motsatte av hverandre mht fornuft og følelser.

Hugh Grant passer jo vedlig godt til å spille slike stotrende roller - har jo hatt flust av dem! Var derfor nesten litt rart å se han som litt mer "råskinn" i Bridget Jones! *ha ha*

Synes klærne passet godt til en slik rolle som han spilte, da! med alle disse klutene ser det jo ut som om hodet sitter rett på skuldrene = understreker "dott-image'et"! *s*

Men var han prest? Jeg skjønte ikke riktig dette at obersten ga ham en menighet. Det ble jo sagt tidligere i filmen at Edward ikke hadde noe yrke.

Hva skulle han gjøre i denne "perishen", tro?

Skrevet

Men var han prest? Jeg skjønte ikke riktig dette at obersten ga ham en menighet. Det ble jo sagt tidligere i filmen at Edward ikke hadde noe yrke.

Hva skulle han gjøre i denne "perishen", tro?

Han sa til Emma Thompson tidligere i filmen at han ville bli prest.

men tror ikke at antrekket hans var presteklær - alle gikk vel med masse stæsj rundt halsen. Så mennene så halsløse ut og damene så gravide ut! *he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...