morsan Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Denne vitsen hørte jeg på åttitallet - lite visste vi dengangen at vitsens hovedperson skulle være blant trendsetterne et par tiår senere! *lol* - - - Inn i badstuen i svømmehallen kommer det en eldre dame som viser seg å være helt hårløs der nede. En yngre dame drister seg til å spørre hvordan dette kan ha seg. - Jo, svarer den eldre damen, det er en yrkesskade. - Å? Den yngre damen ser meget overrasket ut. - Jo, du skjønner det, forklarer den hårløse damen, jeg har vært fanebærer i Frelsesarmeen i førti år! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Næh! Eksisterer denne vitsen ennå?! Da jeg var lita (temmelig lenge siden) lo familien av at eldstesøster hadde overhørt denne vitsen, og ledd veldig. - Skjønte du den, du da, sa farmor (det ble ikke sagt HVOR damen var hårløs, i alle fall bare antydet). - Ja? skal søsteren min ha sagt. - Det var fanen som vaiet og vaiet over hodet hennes, så alt håret ble slitt av! 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Næh! Eksisterer denne vitsen ennå?! Da jeg var lita (temmelig lenge siden) lo familien av at eldstesøster hadde overhørt denne vitsen, og ledd veldig. - Skjønte du den, du da, sa farmor (det ble ikke sagt HVOR damen var hårløs, i alle fall bare antydet). - Ja? skal søsteren min ha sagt. - Det var fanen som vaiet og vaiet over hodet hennes, så alt håret ble slitt av! *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.