Gå til innhold

Trendsetter fra Frelsesarmeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne vitsen hørte jeg på åttitallet - lite visste vi dengangen at vitsens hovedperson skulle være blant trendsetterne et par tiår senere! *lol*

- - -

Inn i badstuen i svømmehallen kommer det en eldre dame som viser seg å være helt hårløs der nede. En yngre dame drister seg til å spørre hvordan dette kan ha seg.

- Jo, svarer den eldre damen, det er en yrkesskade.

- Å? Den yngre damen ser meget overrasket ut.

- Jo, du skjønner det, forklarer den hårløse damen, jeg har vært fanebærer i Frelsesarmeen i førti år!

Gjest LucySky
Skrevet

Næh! Eksisterer denne vitsen ennå?!

Da jeg var lita (temmelig lenge siden) lo familien av at eldstesøster hadde overhørt denne vitsen, og ledd veldig.

- Skjønte du den, du da, sa farmor (det ble ikke sagt HVOR damen var hårløs, i alle fall bare antydet). - Ja? skal søsteren min ha sagt. - Det var fanen som vaiet og vaiet over hodet hennes, så alt håret ble slitt av!

Skrevet

Næh! Eksisterer denne vitsen ennå?!

Da jeg var lita (temmelig lenge siden) lo familien av at eldstesøster hadde overhørt denne vitsen, og ledd veldig.

- Skjønte du den, du da, sa farmor (det ble ikke sagt HVOR damen var hårløs, i alle fall bare antydet). - Ja? skal søsteren min ha sagt. - Det var fanen som vaiet og vaiet over hodet hennes, så alt håret ble slitt av!

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...