Dorthe Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 æææææææ Men det kan jo hende jeg liker det...jeg liker jo stekt blodpudding med sirup på også så... Jeg spiser det meste jeg men den suppa sto jeg over altså ) Jeg er ikke så glad i blodmat men lever, nyrer og hjerte smaker helt ok. Lever er egentlig noe av det beste jeg kan få. 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg spiser det meste jeg men den suppa sto jeg over altså ) Jeg er ikke så glad i blodmat men lever, nyrer og hjerte smaker helt ok. Lever er egentlig noe av det beste jeg kan få. Lever er så vemmelig at det er det ingen som får i dette huset - når jeg er borte så spiser de lapskaus tilogmed - - forræderne - hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Lever er så vemmelig at det er det ingen som får i dette huset - når jeg er borte så spiser de lapskaus tilogmed - - forræderne - hehe Da har du ikke smakt exens gode levergryte med rømme og tyttebær. Jeg klarer ikke å lage den like bra ( 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Da har du ikke smakt exens gode levergryte med rømme og tyttebær. Jeg klarer ikke å lage den like bra ( Min ex lagde sabla god pizza. Det får ikke jeg til. Men det er også et tap jeg kan takle, tross alt - hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Min ex lagde sabla god pizza. Det får ikke jeg til. Men det er også et tap jeg kan takle, tross alt - hehe Jeg står glatt over levergryta jeg også ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.