Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

æææææææ

Men det kan jo hende jeg liker det...jeg liker jo stekt blodpudding med sirup på også så...

Jeg spiser det meste jeg men den suppa sto jeg over altså :o)

Jeg er ikke så glad i blodmat men lever, nyrer og hjerte smaker helt ok. Lever er egentlig noe av det beste jeg kan få.

Skrevet

Jeg spiser det meste jeg men den suppa sto jeg over altså :o)

Jeg er ikke så glad i blodmat men lever, nyrer og hjerte smaker helt ok. Lever er egentlig noe av det beste jeg kan få.

Lever er så vemmelig at det er det ingen som får i dette huset - når jeg er borte så spiser de lapskaus tilogmed - - forræderne - hehe

Skrevet

Lever er så vemmelig at det er det ingen som får i dette huset - når jeg er borte så spiser de lapskaus tilogmed - - forræderne - hehe

Da har du ikke smakt exens gode levergryte med rømme og tyttebær. Jeg klarer ikke å lage den like bra :o(

Skrevet

Da har du ikke smakt exens gode levergryte med rømme og tyttebær. Jeg klarer ikke å lage den like bra :o(

Min ex lagde sabla god pizza. Det får ikke jeg til. Men det er også et tap jeg kan takle, tross alt - hehe

Skrevet

Min ex lagde sabla god pizza. Det får ikke jeg til. Men det er også et tap jeg kan takle, tross alt - hehe

Jeg står glatt over levergryta jeg også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...