Gå til innhold

Dr. Phil

Anbefalte innlegg

Gjest ser nå
Skrevet

Ser du Dr. Phil? Hva synes du om programmet?

Skrevet

Jeg så i dag, og han kisen der burde vært med i sitt eget program.

Tåpelig program det der.

Gjest gremmer meg...
Skrevet

Enkelte bør beskyttes mot seg selv tenker jeg...og jeg finner det pinlig at folk uten blygsel bretter ut diverse ting som underholdning på tv.

Holdningene er en smule for amerikanske, men mannen er uten tvil dyktig. Både som terapeut og som tv-stjerne.

Og programmet har sikkert en oppdragende effekt på mange som virkelig trenger det...

Men jeg orker ikke følge med. Da bir det til at jeg bare sitter og

Skrevet

Jeg synes det er fint å se på de få gangene jeg har mulighet. Og jeg synes han er dyktig og ikke bare jatter med som så mange andre. Så jeg føler jeg tar til meg litt lærdom:-)

Men at folk faktisk bretter ut livene sine for alle seerene for står jeg ikke.

Skrevet

Jeg synes det er fint å se på de få gangene jeg har mulighet. Og jeg synes han er dyktig og ikke bare jatter med som så mange andre. Så jeg føler jeg tar til meg litt lærdom:-)

Men at folk faktisk bretter ut livene sine for alle seerene for står jeg ikke.

"Men at folk faktisk bretter ut livene sine for alle seerene for står jeg ikke."

Det er vel som i andre program - ricky lake etc. Det er et eller annet med amerikanere og forestillingen om at å være på tv - det er virkelig stort. Ergo gjør mange de mest idiotiske ting for å komme på skjermen. Og tydeligvis oppnår de jo det de ønsker også, for trenden ser jo ikke ut til å snu.

"............................"

Lips1365380508
Skrevet

Liker å se på Dr.Phil jeg. Syns han er dyktig, men IKKE som psykolog, for psykologer opptrer ikke sånn som han gjør. Han gir bare sine meninger til folk, det er ikke noe profesjonelt ved de...

kaffepiken
Skrevet

Jeg så på det av og til for tre år siden, da var jeg endel hjemme på dagtid. Ikke et program som falt i smak hos meg i allefall. Kvasipsykologi, og veldig besteborgerlig amerikanisert.

Gjest dr.phil er like teit som ricki lake
Skrevet

Dr. Phil er like teit som Ricki Lake syns jeg. Men Ricki Lake framstår som et tåpelig og useriøst program. Og Dr.Phil skal liksom være lege. HA!

Gjest tjohooo
Skrevet

Dr. Phil er like teit som Ricki Lake syns jeg. Men Ricki Lake framstår som et tåpelig og useriøst program. Og Dr.Phil skal liksom være lege. HA!

Det er han ikke vettu. Han har doktorgrad i psykologi.

Gjest tjohooo
Skrevet

Liker å se på Dr.Phil jeg. Syns han er dyktig, men IKKE som psykolog, for psykologer opptrer ikke sånn som han gjør. Han gir bare sine meninger til folk, det er ikke noe profesjonelt ved de...

Det kan kanskje virke som om han bare plumper ut med det han mener, men det er gjort mye forarbeid. Er nok bare kronen på verket de "meningene" hans :)

Skrevet

"Men at folk faktisk bretter ut livene sine for alle seerene for står jeg ikke."

Det er vel som i andre program - ricky lake etc. Det er et eller annet med amerikanere og forestillingen om at å være på tv - det er virkelig stort. Ergo gjør mange de mest idiotiske ting for å komme på skjermen. Og tydeligvis oppnår de jo det de ønsker også, for trenden ser jo ikke ut til å snu.

"............................"

Heldigvis er ikke alle amerikanere slik (må jeg si som er gift med en:-)

Skrevet

Heldigvis er ikke alle amerikanere slik (må jeg si som er gift med en:-)

Selfølgelig er ikke alle slik :-)

"..............................."

Gjest dr.phil er like teit som ricki lake
Skrevet

Det er han ikke vettu. Han har doktorgrad i psykologi.

Det er jo på en måte lege det da. I mine øyne i hvert fall. Og hvis han skal være psykolog er det ikke rart folk som går til psykolog ikke blir noe bedre.

Lips1365380508
Skrevet

Det kan kanskje virke som om han bare plumper ut med det han mener, men det er gjort mye forarbeid. Er nok bare kronen på verket de "meningene" hans :)

Ja, vet at det er gjort mye forarbeid, men vet også at det han sier ikke har noen ting å gjøre med psykologi=)

Men uansett, så er han kjempeflink ;)

Gjest tjohooo
Skrevet

Det er jo på en måte lege det da. I mine øyne i hvert fall. Og hvis han skal være psykolog er det ikke rart folk som går til psykolog ikke blir noe bedre.

Klare tilbakemeldinger kan ha mye større effekt enn årevis med passiv "mhm" og "jeg forstår", dersom det er det du forbinder en psykolog med.

Men husk at det du får se på skjermen bare er toppen av kransekaka, mye forarbeid er gjort på forhånd.

Tror Dr.Phil er viktig for det amerikanske folk :D

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja, vet at det er gjort mye forarbeid, men vet også at det han sier ikke har noen ting å gjøre med psykologi=)

Men uansett, så er han kjempeflink ;)

Feil. Mye av det han sier bygger på ting man lærer på psykologistudiet.

Men tror du han hadde nådd frem til folket dersom han ikke hadde pakket det inn i "common sense-prat"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...