Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

2

• ShitDiddelyDo

2

• Lillemus

1

• Hawkwind

1

Gjest petrusa

Mest sansynlig gav han deg et ærlig svar, fordi om du nok sikkert hadde satt pris på en hvit løyn.

Er også b cup, går jeg ned i vekt er det alltid puppene som forsvinner først.

Det stemmer ikke for alle. Jeg mistet 15 kg uten at puppene ble mindre. Lårene og magen ble mindre. Hihi

D-cupen var der enda.

Annonse

serendipity

I en slik situasjon syntes jeg ikke det var så ille. Hadde det vært mer sånn -Vurderer fra topp til tå blik- da du stod naken på badet og han hadde utbrutt; Nei, magn er ikke blitt mindre, men puppene har", og så forlatt rommet. DA hadde det vært værre. :-)

Annonse

Gjest petrusa

Ja, for gutter kler jo pupper... hallo? Ikke alle liker svære fettansamlinger vet du. Prøv å jekk deg ned litt kanskje?

ja for jeg er jo så jekket opp? tåler du virkelig ikke at en jente er glad for noe, uten at hun er jekket opp og dermed trengs å tråkkes på ved stygge kommentarer?

vel du klarer ikke knekke meg.

ps, det går an å være hyggelig mot folk!

og mine pupper er IKKE hengende fettklumpejur, faktisk er de fine. Men men...Er du et jantelov-offer, kanskje?

Jeg sa aldri noe stygt til noen, jeg var glad for at JEG ikke har mistet mine pupper og er fornøyd og det betyr dermed ikke at jeg har tråkket på noen.

Gjest petrusa

Fordi? Alle gutter liker store pupper?

Pupper som har bikket over C cup har en veldig uheldig tendens til å være ganske stygge, slappe og lite sexy.

Små pupper som henger og ser ut som vrengte baklommer er ikke mye penere.

Pupper kan være fine enten de er store eller små.

Og du må nok et stykke lenger opp en C-cup for at de skal bli så svære at det gjør noe også.

Gjest trøsten

Små pupper som henger og ser ut som vrengte baklommer er ikke mye penere.

Pupper kan være fine enten de er store eller små.

Og du må nok et stykke lenger opp en C-cup for at de skal bli så svære at det gjør noe også.

Men jeg snakker altså om min smak, men det er kanskje litt vanskelig å forstå?

Gjest petrusa

Men jeg snakker altså om min smak, men det er kanskje litt vanskelig å forstå?

pga din smak skal jeg altså slanke meg for å bli kvitt de svære hengjura som er så stygge som jeg ikke har. du har ikke sett mine pupper(og tydeligvis ikke mange D.cuper) og trenger ikke komme med slike stygge bemerkninger.

Du kan mene hva du vil, men du trenger ikke slenge dritt og du trenger ikke fortelle meg at mine pupper er stygge så stygge når du ikke har sett dem. Dessuten skulle jeg visst jekke meg ned, fordi jeg kom med en informasjon om at puppene ikke nødvendigvis forsvinner når en går ned i vekt. (som er en god nyhet for mange.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...