Gå til innhold

Din første kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest drømmedama
Skrevet

Er dette en person man alltid vil huske og tenke tilbake på med en spesiell følelse?

Er det normalt at denne personen dukker opp i drømmene flere netter på rad?

Gjest printa
Skrevet

Tror ikke det er så veldig unormalt, om dere hadde en fin tid sammen. Eller uansett. Din første kjærlighet har nok "rørt ved deg" og satt spor etter seg.

Kanskje er det "kimen" til noe tilbakevendende, i drømmen din?

mil1365380270
Skrevet

Ja på det første, nei på det andre.

bugge -jenta
Skrevet

Du gir lite informasjon.

Men hvis du går i terapi er det ikke merkelig at denne dama har dukket opp.

Også spørs det hva alderen din er, og hvor lenge det er siden du var sammen med din første kjærlighet.

Drømmene prøver å fortelle os noe, eller bearbeide, eller forberede osv. Hvilke følelser gir drømmen deg ? Handler den primært sett om henne i det hele tatt?

Gjest drømmedama
Skrevet

Du gir lite informasjon.

Men hvis du går i terapi er det ikke merkelig at denne dama har dukket opp.

Også spørs det hva alderen din er, og hvor lenge det er siden du var sammen med din første kjærlighet.

Drømmene prøver å fortelle os noe, eller bearbeide, eller forberede osv. Hvilke følelser gir drømmen deg ? Handler den primært sett om henne i det hele tatt?

Jeg går ikke i terapi. ;-)

Er snart 30, og det er 13 år siden vi var sammen.

serendipity
Skrevet

Ja.

og ja.. innimellom drømmer je om han, men ville liksom ikke hatt han tilbake.

Jeg er også 30 år, og det er 13 år siden vi var sammen.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke nødvendigvis den første..Men det finnes noen gutter som jeg alltid vil ha en liten softspot for..;)

Særlig to gutter jeg har kjent og vært kjæreste med vil jeg nok alltid beholde en ørliten svakhet for..Synes ikke det gjør noe..Det hadde jo vært rarere hvis man alltid kun skru seg av og på følelsesmessig etter hva som for øyeblikket er "kosher"

:-)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Tenker ikke på ham annet enn om jeg tilfeldigvis kjører forbi der han bor eller noe. Men for all del, når jeg først tenker på ham, så var det jo noe spesielt selv om jeg bare var 16 år. Kommer alltid til å huske noe positivt med ham selv om han dumpet meg rett foran øynene mine ved å kline med en annen dame.....

Hun kunne jeg ha plukket ut blandt 1 million mennesker den dag i dag tror jeg. Hun brandt seg liksom fast på netthinnen min.

Og du kan vel forestille deg kjærlighetssorgen som fulgte i tiden etter. 16 år og dumpet av verdens nydeligste gutt.... :-)

fei1365380229
Skrevet

Nei, husker ikke engang hvem som var min første kjærlighet lenger jeg, men min siste husker jeg :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har et par ekser som alltid vil være spesielle for meg, og som jeg husker med glede - blant annet den første, ordentlige kjæresten min.

Bruddene skjedde udramatisk og med god "closure", så det er ikke slik at jeg angrer eller ønsker dem tilbake - men jeg tenker på dem av og til, synes det er moro å høre hva de driver med nå og ønsker dem alt godt.

Nå har jeg et godt og stabilt ekteskap. Men før det, var det ikke uvanlig at jeg trakk frem tanker og følelser på gamle forhold i perioder hvor ting gikk galt eller jeg var ulykkelig forelsket.

Skrevet

Er hvertfall slik for min del. Det var en gutt jeg så for første gang da jeg var 8 år, og ble forelsket på flekken. Han var forøvrig 9. Det dumme var at jeg kun så ham i sommerferiene. Så i de neste årene nærmest levde og åndet jeg for de få ferieukene, men turte ikke fortelle noen om de vanvittig sterke følelsene mine.

Men så, 10 år senere forteller han meg de samme detaljene jeg husker fra det første møtet - for han hadde falt pladask for meg også. :-)

Er ikke det søtt? :-) Det er noe av det største jeg har opplevd, men dessverre ble det ikke noe forhold ut av dette, selv om vi hadde mange muligheter og forsøkte flere ganger.. men jeg glemmer ham aldri. Og drømmer om ham rett som det er. Slitsomt iblant faktisk, for vi har begge familie nå, på hver vår kant, og jeg føler at jeg av respekt for min kjære samboer burde tenke mindre på ham.

Skrevet

Min første samboer dukker stadig opp i drømmene mine, men ønsker ham ikke tilbake av den grunn :-)

Gjest Isbinne
Skrevet

Min første kjærlighet sal jeg gifte meg med til neste år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...