Gå til innhold

Er det litt Holmgang..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Tror egentlig ikke det stemmer. Det er bare det at enkelte skriker jævlig høyt og hatsk, synes derfor godt, og har man vært her en stund vet man hvor meningsløst det er å involvere seg i milelange diskusjoner med disse folka. Altså er det nesten ingen som gjør det. Men jeg tviler på at det betyr at folk er enige med dem.

Du har sikkert rett..Håper det..:-)

Men jeg er vanskelig, sur og urettferdig i dag, jeg vasker nemlig egentlig hus (KJEDELIG!!) og hvis du ser på innleggshyppigheten min her i dag, kan du jo bare gjette hvor effektiv jeg har vært...:-I

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• flisa

19

• Dorthe

14

• Mr Kahn

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har helt rett. Jeg har egentlig ikke tenkt på det men jeg har jo vært her hele tida og du har hatt et langt opphold.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror som deg Eller så er det bare det at de er dem som skriker høyest.

Skrevet

"tullinger eller medisinerte -så da tør de ikke være med i diskusjonen og lærer heller ikkeno"

I det siste har jeg vært alt for medisinert til å delta på noe som helst.

ahh - hvor er sofaen:-)

Samme her egentlig, men jeg tok feil dose i 2 uker....:)

Skrevet

Joda, jeg tror nok ofte man kan oppfatte ting annerledes enn de er ment, det er klart.

Dog tror jeg nok problemene oftere ligger i at folk mener nøyaktig det de skriver..Og det kan være skremmende når det går på f.eks kvinnesyn og rasisme.

Jeg er ikke særlig lett anstøtelig, og folk kan kalle meg mye, uten at jeg blir lei meg eller sint, særlig hvis det ligger respekt og vennlighet i bunnen. Uenighet har jeg heller ikke særlig trøbbel med å takle.

Allikevel er det enkelte av innleggene på dol som får meg til å grøsse på ryggen, slik de oser av hat og fantatisme.

Jeg kan med hånden på hjertet si at de fleste av de innleggene jeg har lest som jeg omtaler her ikke har så mye som et ørlite glimt i øyet. Det er steinhard vondvilje i hver linje, og det blir noe ganske annet enn å servere en "tullhøne" her og der..

Hvorfor sklal vi late som at ting er ting de ikke er?

Det er mye ullent som blir skrevet her, synes nå jeg.

P.S Du må ikke tro jeg snakker om deg, for det gjør jeg ikke. Det kan virke som om du tror det, det er i såfall ikke min hensikt..:-)

nei - tror ikke du mener meg - jeg er for snill på DOL - tror jeg. Jeg blirvel bare litt "sår" på gubbens vegne :)

Fjols som jeg er - hehe

Skrevet

Tror egentlig ikke det stemmer. Det er bare det at enkelte skriker jævlig høyt og hatsk, synes derfor godt, og har man vært her en stund vet man hvor meningsløst det er å involvere seg i milelange diskusjoner med disse folka. Altså er det nesten ingen som gjør det. Men jeg tviler på at det betyr at folk er enige med dem.

Nei, sant det, gitt. Bedre med fyllerør og pubertalt fitteprat når en ikke mimer menneskelig adferd blant voksne folk, ikke sant?

Gud forby folk med meninger, særlig de som har argumenter å bakke dem opp med.

laguna1365380434
Skrevet

Du har helt rett. Jeg har egentlig ikke tenkt på det men jeg har jo vært her hele tida og du har hatt et langt opphold.

Jeg synes bare jeg ser likheter innimellom..Men det kan jo hende det er litt surt observert og:-I

Jeg var litt sur når jeg skrev innlegget..

:-)

Skrevet

Jeg synes bare jeg ser likheter innimellom..Men det kan jo hende det er litt surt observert og:-I

Jeg var litt sur når jeg skrev innlegget..

Jeg er litt sur nå jeg ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror som deg Eller så er det bare det at de er dem som skriker høyest.

Det kan jo hende en ser best de som skriker høyest, ja. En får jo håpe det er sånn det er..

At folk rett og slett ikke gidder lenger.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Samme her egentlig, men jeg tok feil dose i 2 uker....:)

Au da. Her ble det bare så sene kvelder i helga.

Var så trøtt på jobb i dag at sofaen var u-unngåelig:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er litt sur nå jeg ;o)

Hvorfor det da? Noe kjipt? Eller bare litt slett humør uten noen spesiell grunn?

Jeg var ute å kjøpte brus. Det hjalp litt på mitt humør..:-)

*enkel*

laguna1365380434
Skrevet

nei - tror ikke du mener meg - jeg er for snill på DOL - tror jeg. Jeg blirvel bare litt "sår" på gubbens vegne :)

Fjols som jeg er - hehe

Ikke gidd å bli det da..:-)

Om ikke annet så virker han da kapabel til å svare for seg sjæl..;)

Skrevet

Hvorfor det da? Noe kjipt? Eller bare litt slett humør uten noen spesiell grunn?

Jeg var ute å kjøpte brus. Det hjalp litt på mitt humør..:-)

*enkel*

Kjipt, men jeg orker ikke å fortelle det her inne.

laguna1365380434
Skrevet

Kjipt, men jeg orker ikke å fortelle det her inne.

Uffda! Håper det ordner seg!

Skrevet

Fjols som jeg er - hehe

Hva hadde vel Dol vært uten gubben din og et par av de andre kverulantene? Et kjedelig kjerringsted, spør du meg.

Jeg liker at de krangler seg i mellom jeg ;o)

Skrevet

Uffda! Håper det ordner seg!

Det har egentlig ordnet seg, det er bare etterdønningene som sitter enda :o)

laguna1365380434
Skrevet

Det har egentlig ordnet seg, det er bare etterdønningene som sitter enda :o)

Ah! Så fint da..DA kan jeg igjen anbefale å kjøpe brus..

Iskald cola tok mye knekken på mitt dårlige humør i hvertfall..:-)

Skrevet

Nei, sant det, gitt. Bedre med fyllerør og pubertalt fitteprat når en ikke mimer menneskelig adferd blant voksne folk, ikke sant?

Gud forby folk med meninger, særlig de som har argumenter å bakke dem opp med.

Ikke bruk så stygge ord eller så kommer webbis og tar deg ;o)

Skrevet

Ikke gidd å bli det da..:-)

Om ikke annet så virker han da kapabel til å svare for seg sjæl..;)

Du har helt rett! :) *jeg angrer alltid på slike utspill*

Skrevet

Ah! Så fint da..DA kan jeg igjen anbefale å kjøpe brus..

Iskald cola tok mye knekken på mitt dårlige humør i hvertfall..:-)

Jeg sitter her med cola i glasset og middagen ferdig på kjøkkenet :o)

Ny mobil har jeg også og skjønner ikke en damn dritt av den enda. Men den tar fine bilder da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...