Gå til innhold

Er det litt Holmgang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde vel Dol vært uten gubben din og et par av de andre kverulantene? Et kjedelig kjerringsted, spør du meg.

Jeg liker at de krangler seg i mellom jeg ;o)

Sikkert bare jeg som blir fornærmet når folk insinuerer at jeg bor på 11 året med en "brun" rasist, det gjør jeg nemlig ikke - men så får jeg heller ikke lov å legge ut her om alle hans herlige sider! hehe

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• flisa

19

• Dorthe

14

• Mr Kahn

12

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sitter her med cola i glasset og middagen ferdig på kjøkkenet :o)

Ny mobil har jeg også og skjønner ikke en damn dritt av den enda. Men den tar fine bilder da :o)

Kult! Grattis!

Jeg vilogså ha ny mobil..Min er gammel og tar ikke bilder i det hele tatt men har tilgjengjeld jævlig irriterende feed.back, om jeg ikke står musestille og snakker i telefonen.

Neste lønning blir det andre boller!

Skrevet

Jo, det blir litt kjedelig, det er det som er problemet..;)

Og uten navns (nicks?) nevnelse vil jeg våge å påstå at en del av de som skriver her er pokker så rasistiske, uansett hvor velvillig en prøver å fortolke.

En spade er en spade!

"Og uten navns (nicks?) nevnelse vil jeg våge å påstå at en del av de som skriver her er pokker så rasistiske, uansett hvor velvillig en prøver å fortolke"

Har du noen eksempler? Eller slenger du bare dette ut av deg?

Skrevet

Jeg sitter her med cola i glasset og middagen ferdig på kjøkkenet :o)

Ny mobil har jeg også og skjønner ikke en damn dritt av den enda. Men den tar fine bilder da :o)

Her regner det og gubben snakker stygt til SDD...:)

Skrevet

Ikke bruk så stygge ord eller så kommer webbis og tar deg ;o)

Den sjansen tar jeg, Dorthe.

Skrevet

Sikkert bare jeg som blir fornærmet når folk insinuerer at jeg bor på 11 året med en "brun" rasist, det gjør jeg nemlig ikke - men så får jeg heller ikke lov å legge ut her om alle hans herlige sider! hehe

Han blir litt oppgira noen ganger da. Men hvem blir ikke det i en diskusjon.

Det er ingen her inne som har hørt stemmenivået mitt når jeg "diskuterer".

laguna1365380434
Skrevet

"Og uten navns (nicks?) nevnelse vil jeg våge å påstå at en del av de som skriver her er pokker så rasistiske, uansett hvor velvillig en prøver å fortolke"

Har du noen eksempler? Eller slenger du bare dette ut av deg?

Ja jeg har plenty med eksempler..Men webbis kommer vel og tar meg om jeg nevner dem?

Men ok.pyttsann : Jeg synes i allefall at både du, morsk, grip, og alle de 47 varierende nickene til ulv i faarikaal innimellom skriver hatske og små&stor rasistiske innlegg.

Skrevet

Kult! Grattis!

Jeg vilogså ha ny mobil..Min er gammel og tar ikke bilder i det hele tatt men har tilgjengjeld jævlig irriterende feed.back, om jeg ikke står musestille og snakker i telefonen.

Neste lønning blir det andre boller!

Min gikk til helvete på lørdagen sammen med fjernkontrollen og lommeboka mi.

Og den kostet bare 10 kr :o) Så egentlig burde jeg være kjempefornøyd.

Skrevet

Han blir litt oppgira noen ganger da. Men hvem blir ikke det i en diskusjon.

Det er ingen her inne som har hørt stemmenivået mitt når jeg "diskuterer".

Hehe, hadde vært morsomt å høre en gang.

Skrevet

Her regner det og gubben snakker stygt til SDD...:)

LOL

Skrevet

Min gikk til helvete på lørdagen sammen med fjernkontrollen og lommeboka mi.

Og den kostet bare 10 kr :o) Så egentlig burde jeg være kjempefornøyd.

Fjernkontrollen? Det var en snodig kombinasjon?

Skrevet

Ja jeg har plenty med eksempler..Men webbis kommer vel og tar meg om jeg nevner dem?

Men ok.pyttsann : Jeg synes i allefall at både du, morsk, grip, og alle de 47 varierende nickene til ulv i faarikaal innimellom skriver hatske og små&stor rasistiske innlegg.

Hva mener du med rasisme da da du? :)

...også Grip da gett som er en sånn gentleman - og det mener jeg.

Skrevet

Hehe, hadde vært morsomt å høre en gang.

Jeg er nok ikke så mild i virkeligheten som jeg er her inne. Men synes det er vanskelig å diskutere uten å se trynet til den jeg diskuterer med så da lar jeg helle være, som regel da :o)

Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv. Derfor spør jeg: hva er rasistisk i mine innlegg? Hvilke konkrete tilfeller av rasisme kan du påpeke?

laguna1365380434
Skrevet

Nei disse utallige "har muslimer egentlig livets rett" trådene..Der mener jeg at rasismen og vondviljen kommer tytene ganske lett til overflaten..Ofte..Og ikke på noen særlig "uskyldig bestemorsmåte" heller

Ofte signert av de herrer..

Jeg synes ikke det er særlig uskyldig. Jeg synes det virker hatsk, uforsonlig ..og heldigvis uvanlig i RL.

Skrevet

Fjernkontrollen? Det var en snodig kombinasjon?

Fjernkontrollen til dørene her. Og jeg hadde ikke med nøkkel slik at jeg var utenfor her i to timer før noen andre kom. Og ingen å ringe til fordi telefonen var gått til helvete også. Og da var klokka fem om morran.

Happy????? No way.

Skrevet

Mange forveskler kritikk av Islam med rasisme. Det er stort sett de samme PK'erne som vil ha seg frabedt å bli kalt jødehatere for sin kritikk av Israel.

Elva renner begge veier, serru.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv. Derfor spør jeg: hva er rasistisk i mine innlegg? Hvilke konkrete tilfeller av rasisme kan du påpeke?

Det gidder jeg ikke å svare på fordi det vil innebære at jeg må sitte å søke på dine innlegg, samt sitte og klippe, lime og sende til deg. Det er rett og slett for mye styr.

Men alle med øyer i huet kan vel lese hvordan du hater i mange av dine innlegg?

Skrevet

Fjernkontrollen til dørene her. Og jeg hadde ikke med nøkkel slik at jeg var utenfor her i to timer før noen andre kom. Og ingen å ringe til fordi telefonen var gått til helvete også. Og da var klokka fem om morran.

Happy????? No way.

Akkurat ja.....

:-(

Skrevet

Det gidder jeg ikke å svare på fordi det vil innebære at jeg må sitte å søke på dine innlegg, samt sitte og klippe, lime og sende til deg. Det er rett og slett for mye styr.

Men alle med øyer i huet kan vel lese hvordan du hater i mange av dine innlegg?

Så du vil heller slenge ut av deg påstander om personer, men huker deg ned og gneldrer når du blir bedt om å stå for pisset? Dette er mildt sagt under pari.

Jeg kan stå inne for min kritikk av nazismen, kommunismen og Islam. Det går greit å kritisere nazismen, men å ta tak i kommunismen og Islam i særdeleshet, da kommer PK-trollet opp på brua med det samme.

Men husk, jeg er bare den minste av bukkene Bruse som tramper på den brua.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...