Gå til innhold

Er det litt Holmgang..

Anbefalte innlegg

Gjest Morsk
Skrevet

Ja jeg har plenty med eksempler..Men webbis kommer vel og tar meg om jeg nevner dem?

Men ok.pyttsann : Jeg synes i allefall at både du, morsk, grip, og alle de 47 varierende nickene til ulv i faarikaal innimellom skriver hatske og små&stor rasistiske innlegg.

Jeg tror de nevnte nickene alle sammen hater Sharialover, tvangsekteskap, kulturellt betingede gruppevoldtekter og internasjonal terrorisme.

Og jeg kan ihverfall for min del love at det vil jeg fortsette med, uansett hvor mye du måtte ønske at hele verden omskapes til et helvete fullt av tvang og undertrykkelse.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• flisa

19

• Dorthe

14

• Mr Kahn

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei disse utallige "har muslimer egentlig livets rett" trådene..Der mener jeg at rasismen og vondviljen kommer tytene ganske lett til overflaten..Ofte..Og ikke på noen særlig "uskyldig bestemorsmåte" heller

Ofte signert av de herrer..

Jeg synes ikke det er særlig uskyldig. Jeg synes det virker hatsk, uforsonlig ..og heldigvis uvanlig i RL.

"har muslimer egentlig livets rett"

Det har jeg tilgode å ha sett her på DOL, heldigvis.

laguna1365380434
Skrevet

Så du vil heller slenge ut av deg påstander om personer, men huker deg ned og gneldrer når du blir bedt om å stå for pisset? Dette er mildt sagt under pari.

Jeg kan stå inne for min kritikk av nazismen, kommunismen og Islam. Det går greit å kritisere nazismen, men å ta tak i kommunismen og Islam i særdeleshet, da kommer PK-trollet opp på brua med det samme.

Men husk, jeg er bare den minste av bukkene Bruse som tramper på den brua.

Ja. jeg slenger av meg påstander uten å føle meg spesielt forpliktet til å drive intenst søkearbeid i arkivet her, fordi det er både teit og styrete.

Grunnen til at jeg inkluderer deg er at jeg ikke ser noe særlig forskjell på en som mener "Deutchland, deutcland uber alles" og en som erstatter arieren med et annet "herrefolk". Det er en tvilsom ide å mene at noen har rett uansett, bare fordi de tilhører en bestemt rase, enten man nå er hvit, svart eller for den del jøde.

De andre nevnte synes jeg tar seg av rasismen mer klassisk og gammeldags, uten at det blir det spøtt bedre for det.

Om jeg er uutholdelig PK, for å mene at en rase ikke automatisk har mer rett mer på noe enn andre bare fordet, so bee it.

Jeg synes du er fanatisk og rasistisk, og nope, jeg gidder ikke å søke deg opp for det.

:-P

Skrevet

Mange forveskler kritikk av Islam med rasisme. Det er stort sett de samme PK'erne som vil ha seg frabedt å bli kalt jødehatere for sin kritikk av Israel.

Elva renner begge veier, serru.

Ja, vet - men det er nok din "agressive" motstand mot Islam som skremmer, og det kan være litt lett å lese "med en harelabb"(?) og tro at Islam = muslimer - noe det jo ikke er.

Når du sier at Islam er et helvete så ser folk "styggeordene" og tror ikke da at du faktisk kan mene at det er sabla synd på muslimske kvinner og barn som må leve under sånt.

De tror ikke du har noe godt kvinnesyn, de tror du bare gjør deg til for å ikke virke FOR ond.

Jeg er enig med deg - jeg syns det er for jævlig at kvinner skal måtte gå rundt i Burka i en religion skapt av menn for menn, slik de fleste andre religioner.

Og du husker den lille muslimske gutten og jenta i bilen ved siden av oss? - de som lekte litt voldsomt og så skriker den lille gutten til den lilel jenta; "Slutt!! Jenter skal være LYDIGE!"

Gift, kaller jeg slikt, og jeg håper alle verdens kvinner reiser seg opp, med sine barn under armen og støvler over sånt mannejævelskap.

Jeg vet det er det du også mener, men vi sier det forskjellig. Jeg blir antakelig trodd for at jeg mener det - det er jeg ikke sikker på at du, Morsk, saueulven eller Grip blir.

Rart.

Skrevet

Ja. jeg slenger av meg påstander uten å føle meg spesielt forpliktet til å drive intenst søkearbeid i arkivet her, fordi det er både teit og styrete.

Grunnen til at jeg inkluderer deg er at jeg ikke ser noe særlig forskjell på en som mener "Deutchland, deutcland uber alles" og en som erstatter arieren med et annet "herrefolk". Det er en tvilsom ide å mene at noen har rett uansett, bare fordi de tilhører en bestemt rase, enten man nå er hvit, svart eller for den del jøde.

De andre nevnte synes jeg tar seg av rasismen mer klassisk og gammeldags, uten at det blir det spøtt bedre for det.

Om jeg er uutholdelig PK, for å mene at en rase ikke automatisk har mer rett mer på noe enn andre bare fordet, so bee it.

Jeg synes du er fanatisk og rasistisk, og nope, jeg gidder ikke å søke deg opp for det.

Så å ha valgt side for Israel går under:

"Det er en tvilsom ide å mene at noen har rett uansett, bare fordi de tilhører en bestemt rase, enten man nå er hvit, svart eller for den del jøde.

" ???

Jeg tror ikke gubben mener at alle jøder er fortreffelige og over alle andre raser. Da har du nok misforstått grundig.

Skrevet

Jøss, erru tett eller? Herrefolk?...über alles? Det eneste du klarer å få til her, er personangrep. Forsøk å ta meg på sak eller faktafeil, istedenfor å henge på meg holdninger som ikke er der.

laguna1365380434
Skrevet

Jøss, erru tett eller? Herrefolk?...über alles? Det eneste du klarer å få til her, er personangrep. Forsøk å ta meg på sak eller faktafeil, istedenfor å henge på meg holdninger som ikke er der.

Mulig, BAH!

Grunnen til at jeg ikke gidder å prøve ta deg på faktafeil, er at jeg ikke er sikker på at dine såkalte fakta har noen relevans i det hele tatt.

En kan fint mene noe uten å ramse hverken årstall eller innlegg serru..

Og det jeg da klarer å mene, uten dokumentasjon av noe slag(oh, hvor frekt) er som sagt at jeg finner dine innlegg både hatske, rabiate og rasistiske. Sånn er det bare.

Pigg av nå.

Over og ut!

Skrevet

Ja, vet - men det er nok din "agressive" motstand mot Islam som skremmer, og det kan være litt lett å lese "med en harelabb"(?) og tro at Islam = muslimer - noe det jo ikke er.

Når du sier at Islam er et helvete så ser folk "styggeordene" og tror ikke da at du faktisk kan mene at det er sabla synd på muslimske kvinner og barn som må leve under sånt.

De tror ikke du har noe godt kvinnesyn, de tror du bare gjør deg til for å ikke virke FOR ond.

Jeg er enig med deg - jeg syns det er for jævlig at kvinner skal måtte gå rundt i Burka i en religion skapt av menn for menn, slik de fleste andre religioner.

Og du husker den lille muslimske gutten og jenta i bilen ved siden av oss? - de som lekte litt voldsomt og så skriker den lille gutten til den lilel jenta; "Slutt!! Jenter skal være LYDIGE!"

Gift, kaller jeg slikt, og jeg håper alle verdens kvinner reiser seg opp, med sine barn under armen og støvler over sånt mannejævelskap.

Jeg vet det er det du også mener, men vi sier det forskjellig. Jeg blir antakelig trodd for at jeg mener det - det er jeg ikke sikker på at du, Morsk, saueulven eller Grip blir.

Rart.

Mine meninger er mye farligere, fordi den truer makt-elitens stillinger og posisjoner. Derfor må vi sykdomsforklares, slik man ofte gjorde i Sovjetunionen, der dissidenter forsvant i millioner for at dette sinnsjuke systemet skulle overleve.

Vi vil ikke at det skal bli sånn her. Likegyldighet, historie- og kunnskapsløshet har bragt oss denne type ulykke før. Vi sier aldri mer 9 april, jøder sier bare aldri mer.

Hvis de ikke hører hviskingen, så vil de garantert høre brølet den dagen det er for sent.

Skrevet

Mulig, BAH!

Grunnen til at jeg ikke gidder å prøve ta deg på faktafeil, er at jeg ikke er sikker på at dine såkalte fakta har noen relevans i det hele tatt.

Og det jeg da klarer å mene, uten dokumentasjon av noe slag(oh, hvor frekt) er som sagt at jeg finner dine innlegg både hatske, rabiate og rasistiske. Sånn er det bare.

Pigg av nå.

Over og ut!

"Grunnen til at jeg ikke gidder å prøve ta deg på faktafeil, er at jeg ikke er sikker på at dine såkalte fakta har noen relevans i det hele tatt."

*ler*

Hva fan erre du engasjerer deg så intenst for da?

"En kan fint mene noe uten å ramse hverken årstall eller innlegg serru."

Jaha? Bare ikke jeg? Jeg kan da argumentere for meningene mine og for den saken jeg tror på. Du mener fortsatt bare noe om meg som person.

"Og det jeg da klarer å mene, uten dokumentasjon av noe slag(oh, hvor frekt) er som sagt at jeg finner dine innlegg både hatske, rabiate og rasistiske. Sånn er det bare."

Amalies jul er mere interessant. Nå har'u driti deg ut for gud-og-værmannen, og nå skal JEG pigge av? Moi?

tsk, tsk, tsk...

laguna1365380434
Skrevet

"Grunnen til at jeg ikke gidder å prøve ta deg på faktafeil, er at jeg ikke er sikker på at dine såkalte fakta har noen relevans i det hele tatt."

*ler*

Hva fan erre du engasjerer deg så intenst for da?

"En kan fint mene noe uten å ramse hverken årstall eller innlegg serru."

Jaha? Bare ikke jeg? Jeg kan da argumentere for meningene mine og for den saken jeg tror på. Du mener fortsatt bare noe om meg som person.

"Og det jeg da klarer å mene, uten dokumentasjon av noe slag(oh, hvor frekt) er som sagt at jeg finner dine innlegg både hatske, rabiate og rasistiske. Sånn er det bare."

Amalies jul er mere interessant. Nå har'u driti deg ut for gud-og-værmannen, og nå skal JEG pigge av? Moi?

tsk, tsk, tsk...

Du ba meg ta et hint i sted..Sant?

Jeg ba deg om samme nå..Så gå deg bort nå, før du imploderer..;)

Det gir INGEN mening å fortsette denne samtalen!

Over og ut!

Skrevet

Du ba meg ta et hint i sted..Sant?

Jeg ba deg om samme nå..Så gå deg bort nå, før du imploderer..;)

Det gir INGEN mening å fortsette denne samtalen!

Over og ut!

Imploderer...*LOL*

Skrevet

Rart.

Nå må til og meg jeg blande meg inn.

For det du skriver her Flisa, er jeg helt enig i.

Skrevet

Mulig, BAH!

Pigg av nå.

Over og ut!

*skriver under*

laguna1365380434
Skrevet

*skriver under*

Hyggelig at noen er enig! Jeg gjorde meg ellers litt upop her, tror jeg..Men, skitt au..:-)

Forandret forøvrig overskrift..Var ikke helt begeistret for den forrige..;)

Skrevet

Hyggelig at noen er enig! Jeg gjorde meg ellers litt upop her, tror jeg..Men, skitt au..:-)

Forandret forøvrig overskrift..Var ikke helt begeistret for den forrige..;)

:)

Jeg pleier vanligvis bare å hoppe over disse milelange trådene med Mr.Kahn, av samme grunner du skriver over her.

Men siden du nå sa litt om måten å argumentere på, så ville jeg nå i det minste si at vi er flere som syns Mr.Kahn ofte er både ubehøvlet og unødvendig hatsk i skrivemåte.

Mulig det er som flisa sier, at han ikke mener det så rasistisk og stygt som det høres ut, men jaggu virker det sånn.

Nå gir han (etter eget utsagn) katta i hva jeg mener her inne, hehe. Men jeg svarer nå her likevel. ;)

Dette blir vel et av få svar jeg skriver i denne typen tråder :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, sant det, gitt. Bedre med fyllerør og pubertalt fitteprat når en ikke mimer menneskelig adferd blant voksne folk, ikke sant?

Gud forby folk med meninger, særlig de som har argumenter å bakke dem opp med.

Er det noen her som har kritisert deg eller andre for å ha meninger?

Det er måten du skriver dine innlegg på som får det til å se ut som om du er full av hat. Du kan knapt klandre noen her for å lese det du skriver og tolke deg deretter.

Du ser det åpenbart ikke selv, og da må det naturligvis være vi andre som er mindre begavede. Det er i hvert fall ikke deg det er noe feil med.

Skrevet

Det er måten du skriver dine innlegg på som får det til å se ut som om du er full av hat. Du kan knapt klandre noen her for å lese det du skriver og tolke deg deretter.

Du ser det åpenbart ikke selv, og da må det naturligvis være vi andre som er mindre begavede. Det er i hvert fall ikke deg det er noe feil med.

"Det er måten du skriver dine innlegg på som får det til å se ut som om du er full av hat. "

Nettopp. Det er det som er kjernen her.

Klart det er bra å ha meninger. Det er ikke det vi reagerer på, det er rett og slett måten de blir formidlet på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det er måten du skriver dine innlegg på som får det til å se ut som om du er full av hat. "

Klart det er bra å ha meninger. Det er ikke det vi reagerer på, det er rett og slett måten de blir formidlet på.

Uansett gidder jeg ikke disse trådene her jeg heller, og melder meg naturligvis ut jeg også.

Skrevet

"Er det noen her som har kritisert deg eller andre for å ha meninger?"

Åja, and then some.

"Det er måten du skriver dine innlegg på som får det til å se ut som om du er full av hat. Du kan knapt klandre noen her for å lese det du skriver og tolke deg deretter."

Kanskje du og resten av dolfjollene skulle være mer opptatt av det som debatteres, og litt mindre opptatt av å diskutere Mr Kahn, så skulle du se at miljøet og atmosfæren bedret seg betraktelig.

"Du ser det åpenbart ikke selv, og da må det naturligvis være vi andre som er mindre begavede. Det er i hvert fall ikke deg det er noe feil med."

Som jeg sa, er poenget å finne fem feil (eller flere) ved Mr Kahn, så forsvinner snart poenget med debatten ut av vinduet. Dette problemet har eksistert så lenge jeg har vanket på dol, man tar mine politiske meninger og kritikk av offentlige personer og politikere som en personlig fornærmelse.

Jeg kan ikke påta meg ansvaret for andres dumskap.

Skrevet

"Det er ikke det vi reagerer på, det er rett og slett måten de blir formidlet på."

Tenk deg når det dukker opp en tanketom fjolle uten meninger om annet enn debattanten, hvordan skal en forholde seg til sånne? Hvis en ikke liker meningene, så er det fritt frem for personangrep???

Det er ikke meningene eller måten de blir presentert på, det er som oftest at meningsmotstanderen blir svar skyldig og tar ut frustrasjonen i form av personangrep. Når de får seg en verbal ørevarmer tilbake, så påberoper de seg selvrettferdig harme og lyser bann over kreti og pleti.

Det er bare min egen dumhet at jeg lar meg trekke ned på idiotenes nivå, der har selvsagt idiotene mer erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...