Gå til innhold

Er det litt Holmgang..

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• flisa

19

• Dorthe

14

• Mr Kahn

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå må til og meg jeg blande meg inn.

For det du skriver her Flisa, er jeg helt enig i.

Jeg trodde aldri noe annet heller :-)

Skrevet

:)

Jeg pleier vanligvis bare å hoppe over disse milelange trådene med Mr.Kahn, av samme grunner du skriver over her.

Men siden du nå sa litt om måten å argumentere på, så ville jeg nå i det minste si at vi er flere som syns Mr.Kahn ofte er både ubehøvlet og unødvendig hatsk i skrivemåte.

Mulig det er som flisa sier, at han ikke mener det så rasistisk og stygt som det høres ut, men jaggu virker det sånn.

Nå gir han (etter eget utsagn) katta i hva jeg mener her inne, hehe. Men jeg svarer nå her likevel. ;)

Dette blir vel et av få svar jeg skriver i denne typen tråder :)

Hvis du hopper over dem - hvordan vet du hvordan de er da? :)

Skrevet

Slik har det da alltid vært på DOL, det er bare du som har vært for lenge borte og glemt dolsirkuset ;)

Litt ramp og fritt-talende folk må vi ha her, ellers blir det gørr kjedelig.

Personlig involverer jeg meg ikke så mye lenger. Gidder rett og slett ikke, da jeg syntes det er mye av det samme som går igjen år etter år, og med de samme aktørene. Du vet hva du får, og er man ikke i det rette hjørnet for en saftig debatt, så holder man seg unna.

Begynner man å diskutere med de verste kverrulantene, så blir man jo aldri ferdig - for DE har jo alltid rett uansett - ikke sant :)

Eller så er et alternativ at man lener man seg godt tilbake og leser, mens man småflirer for seg selv :) Underholdende er det jo tross alt (en gang i blant)

Skrevet

Min gikk til helvete på lørdagen sammen med fjernkontrollen og lommeboka mi.

Og den kostet bare 10 kr :o) Så egentlig burde jeg være kjempefornøyd.

Er det lov å spørre hvilken mobil du har kjøpt?

Skrevet

Er det lov å spørre hvilken mobil du har kjøpt?

sony Ericsson K700i

Og jeg har bare hatt nokia før :o)

Gjest papirtiger
Skrevet

"Det er måten du skriver dine innlegg på som får det til å se ut som om du er full av hat. "

Nettopp. Det er det som er kjernen her.

Klart det er bra å ha meninger. Det er ikke det vi reagerer på, det er rett og slett måten de blir formidlet på.

Også enig. Kan faen meg bli skremt av å lese innleggene til visse personer på DOL. Ikke fordi meningene deres er så revolusjonerende (det er de ikke), men fordi de er så hatefulle og bitre.

Jaja, de har ikke selvinnsikt til å innse det selv.

Det er bare nye og naive som gidder å diskutere med slike, resten slutter etterhvert.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hyggelig at noen er enig! Jeg gjorde meg ellers litt upop her, tror jeg..Men, skitt au..:-)

Forandret forøvrig overskrift..Var ikke helt begeistret for den forrige..;)

Vil tro at 99% av alle på DOL er enige i det du skriver om kahn og hans likemenn.

Men 99% av folket på DOL leser antagelig ikke innleggene til kahn og hans likemenn...

laguna1365380434
Skrevet

Vil tro at 99% av alle på DOL er enige i det du skriver om kahn og hans likemenn.

Men 99% av folket på DOL leser antagelig ikke innleggene til kahn og hans likemenn...

Og det er sikkert det lureste!:-)

Det er jo sikkert usunt av meg å gide bli frustrert over et knippe fanatiske dolere..:-o

Men jeg er innimellom lettantennelig, og alltid lettengasjert. Og jeg har ofte store problemer med å holde kjeft når all fornuft sier at det sikkert er det greieste.

Det hender jeg starter umulige, uforenelig samtaler, også på byen og sånn..

Jeg har litt lyst til å vite hvordan i all verden folk&jeg kan være så fantastisk, fundamentalt uenige, men jeg vet at å spørre egentlig sjelden fører til noe annet enn at jeg fortsatt lurer, og at jeg i tillegg blir upop..:-o

Heretter skal jeg prøve å hoppe over jeg også..

(men det er litt som ulykker..Jeg VIL ikke se, men noe i meg MÅ..;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...