Gå til innhold

Graviditetstester på nett

Anbefalte innlegg

Gjest Velger å være anonym nå
Skrevet

Hei

Jeg lurte på om noen av dere hadde greie på hvor det lønte seg å bestille graviditetstestere på nett.

Noen som har linker til norske sider som er bra og har kort leveringstid. Gjerne plasser som sender i oppkrav, men inget must.

Er det noen som vet om det finnes andre enn RFSU sine strimler som påviser graviditet en uke før ventet mestruasjon, og hvor på nettet kan jeg bestille disse?

Gjerne noen som er billigere enn de man kjøper på apoteket.

Takker hvis noen vil hjelpe.

Skrevet

Hehe, nå tenkte jeg at du trodde man kunne teste seg via internett.....sorry! :)

Skrevet

Hehe, nå tenkte jeg at du trodde man kunne teste seg via internett.....sorry! :)

Heh-heh...jeg også :-)

Hvorfor ikke? Man kan jo gjøre "alt" på nettet nå for tiden, med alle disse nymotens greiene *sutte på gommene*

"............................"

Gjest også anonym nå da
Skrevet

www.babydreams.dk

Sender ikke via oppkrav, men trekker for eksempel av VISA.

Skrevet

Heh-heh...jeg også :-)

Hvorfor ikke? Man kan jo gjøre "alt" på nettet nå for tiden, med alle disse nymotens greiene *sutte på gommene*

"............................"

Ikke vær så hyggelig mot meg når du er så ekkel med gubben! :)

Skrevet

Ikke vær så hyggelig mot meg når du er så ekkel med gubben! :)

Den gubben din klarer å være så ekkel at det er null sjangse for at jeg gidder å være noe annet tilbake :-)

(jeg regner selvfølgelig ikke med at du ser det)

"................................."

Skrevet

Denne er kjempefin:

http://www.babydreams.dk/shop/frontpage.asp

Billig, seriøs og rask levering.

Takk for seriøst svar Cecily.

Ikke meningen å mase, men vet du sånn ca. hvor mange dager det tar før det kommer i posten?

Og vet du om de har sånne tester som påviser graviditet en uke før ventet mens?

Mulig jeg er treg, men finner det ikke ut av å se på siden.

Skrevet

www.babydreams.dk

Sender ikke via oppkrav, men trekker for eksempel av VISA.

Takk for seriøst svar fra deg også :-)

Skrevet

Ikke meningen å mase, men vet du sånn ca. hvor mange dager det tar før det kommer i posten?

De testene derifra kan en bruke dagen en forventer mensen, ikke før. Det tar ca 3-5 dager fra du bestiller til du får testene. Jeg var superfornøyd iallefall.

Skrevet

Jeg kjøpte en haug el-strips i en pakke med en ekstra graviditetstest. Jeg kjøpte fem pakker, tror jeg, for handler en for mer enn 200,- så får en rabatt og da betalte jeg under 200,- likevel... hehe, helt sant.

Jeg går utifra at testene var korrekte, for jeg fikk aldri noe utslag på hverken det ene eller det andre, noe som stemmer meget bra med fasiten.

Enda et tips. Jeg kjøpte inn en pakke med blanke engangsglass og dyppet stripsen nedi der, mye bedre kontroll enn å tisse på selve pinnen.

Lykke til!

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...