Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vell.....

har vært på familierådkontoret i dag,

vi måtte ha 3ganger som vi måtte på pågrund med barna.

men vi måtte ha 4 ganger (vi ble aldri enig derfor 4¨ganger) og jeg har hele tiden sagt til fam at jeg vil gjerne få prate ut med kona men det har dem ikke forstått, ikke før i dag, da jeg og kona begynte å krangle, da plutselig hu på fam å si at det virker som at dere ikke er ferdig med hverandre så jeg kan tilby dere en annen form for mekkling vis dere vil!!! å da har vi skevet under seprasjons pappirene HVA hvorfor etter vi var ferdig med å skriv under??? jeg har jo sagt det helt siden vi begynte men hun har tydeligt ikke forstått.

det er jo faan med ikke rart at skillsmisse prosenten er høy her i landet. det virker som for meg at di ikke vil hjelpe oss, prøv å få oss til å forstå hverandre men da er det bedre å skrive under på seprasjons pappirene fortes mulig. jeg trodde di var der for å hjelpe til!

er ikke dette litt rart?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183912-familier%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Skjønner at du må ta ut frustrasjonen din på noe/noen. Hvis din exkone ikke har ytret ønske om å gå i terapi med deg, er det ikke rart rådgiveren ikke har foreslått det.

Samme med separasjonen, konen din ville skrive under, så da gjorde hun det. Separasjonen oppheves automatisk hvis dere flytter sammen igjen, så jeg ser ikke helt problemet.

Er det kime til forsoning mellom dere, vil dere savne hverandre og finne tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183912-familier%C3%A5d/#findComment-1251217
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...