Gå til innhold

Han, eller han, eller...

Anbefalte innlegg

Gjest Ferdinnanna

Jeg har egentlig vært forelsket i samme mann i flere år. Men han vil ikke ha meg... tror jeg.

Har flyttet sammen med en annen som jeg ikke er forelsket i, men som elsker meg. Det fungerer ganske bra.

De gangene han jeg er forelsket i viser interesse blir jeg avvisende og tverr. Han synes jeg er søt nok, men ganske vanskelig. Liker meg, men synes jeg er lunefull. Jeg sier og gjør de rareste ting mot han. Likevel savner jeg han med jevne mellomrom. Vurderer å dra til utlandet en periode sammen med kjæresten min for å få dette ut av systemet.

Jeg har en følelse av at han jeg egentlig liker gjengjelder følelsene mine, men han virker hard, sint og avvisende mange ganger. Kanskje fordi jeg tuller sånn.

Har aldri verken vært forelsket før eller festet meg så veldig til noen, så dette er litt nytt for meg. Samtidig er jeg voksen og fornuftig nok på alle andre områder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183920-han-eller-han-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...