Gå til innhold

FU: abonnerer du/dere på avis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sier noe - skulle sagt opp avisen da regningen kom sist...søppel - - kan jo fint lese det på nett nå som vi har fått bredbånd.

Skrevet

Ja, abonnerer på avis. Men Stavanger Aftenblad er ikke så tjukk som Aftenposten.

Dog skulle jeg ønske at den kunne bli utgitt i tabloidutgave. Jeg liker ikke å lese aviser med så svære sider at jeg må ha et bord for å kunne lese den.

Skrevet

Enig men det går an å abbonere på bare kveldsnummeret da. Men det koster nesten det samme så jeg har begge deler.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, jeg leser avisene på jobb.

mariaflyfly
Skrevet

Bare Aftenposten i helgene. Leser Aftenposten, Dagbladet, Dagsavisen og Klassekampen på jobb.

Gjest LucySky
Skrevet

Du sier noe - skulle sagt opp avisen da regningen kom sist...søppel - - kan jo fint lese det på nett nå som vi har fått bredbånd.

Abonnerer på (sammen med gubben)

Aftenposten, Dagsavisen, Klassekampen, Morgenbladet og Dag og Tid.

Skrevet

Prøv Adressa du, den er myyye tjukkere, vi har begge på jobb og jeg håndterer dem hver dag.

Abonnerte en stund på Adressa Lørdag, men da jeg stadig grep meg selv i kaste den ulest på tirsdag så fant jeg ut at det var bortkastede penger. Tekst-tv, avisene på nettet, nyheter på tv og det jeg evt. ser i avisene på jobben får holde.

Skrevet

Abonnerer på Dagsavisen og synes den er bedre enn Aftenposten.

På jobb har jeg i tillegg adgang til mange aviser + at jeg leser masse på internett, da.

Skrevet

Jepp, har lokalavisa (Laagendalsposten) + Aftenposten.

Vi slutta å kjøpe Dagbla' og VG da vi begynte å abbonere på Aftenposten, kjøper bare Dagbla' på lørdager nå.

Mrs. Wallace
Skrevet

Bare lokalavisa.

Resten leser jeg på nett eller kjøper sporadisk.

Skrevet

Tjukk ja! Hadde det bare vært tjukkt av nyheter og interessant stoff, men det er jo bare tjukkt av boligannonser.

".............................."

Gjest engel 49+
Skrevet

Abonnerer på (sammen med gubben)

Aftenposten, Dagsavisen, Klassekampen, Morgenbladet og Dag og Tid.

får du lest dem oxo?

Skrevet

Ja, vi abonnerer på Haugesunds Avis. Gemalen får gavekort av sviger hver fødselsdag, og jeg er møkk lei hele avisa. Minimum 2 reklameinnstill i hver avis, pluss at den journalistiske stilen heller mer og mer i retning VG og Se & hør. For ikke å snakke om alle skrivefeilene da, virker som om de har sluttet å lese korrektur.

Gjest Drama putra
Skrevet

Lokalavisen og Aftenpotten. Vil nå bytte ut begge med en større lokalavis som dekker et større område. Redatøren i den lille lokalavisen har fått meg i vrangstrupen eter at jeg skjelte ut Arnardos "50% rabatt på sirkusbilletter" som faen ikke er noen rabatt men brudd på markedsføringsloven. Arnado er visst en bekjent av redaktøren -- ups.

Skrevet

JA! Aftenposten er en nødvendighet!

I tillegg har vi Dagens Næringsliv gjennom jobben pluss lokalavisa.

Aviser er et must! Kunne ikke falle meg inn å ha som min eneste nyhetskilde VG og TV2-nyhetene! ;-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Nei. Hadde adressa i tre uker, men den ble bare kastet, den er umulig å lese og full av reklame.

Gjest nei, men leser
Skrevet

Nei, jeg leser på nettet. Og låner av og til avisen av foreldrene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...