Gå til innhold

Utsette mensen!

Anbefalte innlegg

Gjest Avbestille syden tur?

Skal til syden i sommer, har veldig regelmessig mens, har regnet ut at samme dag som jeg drar får jeg mensen! :-(

Det er uaktuelt, enten må jeg avbestille turen eller få utsatt mensen!

Bruker ikke p-piller, men har snakket med legesenteret i dag, de skulle skrive resept på et medikament som utsatter mensen. Men er dette til å stole på? Kan jeg være 110% sikker på at jeg slipper "jævelskapen" den uka jeg er i syden?

Er det mye bivirkninger med de? I så fall hvilke?

Fikk mensen i dag, har et par brett p-piller i skapet, skulle jeg begynnt på de i dag for så å bruke de for å få utsatt mensen i sommerferien?

Legen tok i fra meg p-pillene for et år siden, mente jeg måtte ha en pause.

Hm,,, noen som har noen lure tips eller ideer på hva jeg bør gjøra?

Noe som garanterer at jeg ikke får den dritten i ferien?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183925-utsette-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Avbestille syden tur?

Datteren min prøvde de pillene for å få utsatt mensen, de virket ikke på henne. Nå går hun på p-pillen og fortsatte bare direkte på neste brett det funket mye bedre. Kanskje du skal ringe legen å spørre om du kan begynne på det brettet du har?

Mvh

å nei virka de ikke? Jeg må vite at jeg kan stole på de! Tenk å tro at du slipper unna og så vips så blir syden turen ødelagt. Usj jeg kommer til å tenke på det hele tiden der nede!

Jeg skal hente resepten hos legesekretæren i morgen, jeg får spørre om jeg kan begynne på p.pillene i stedet.

Men jeg ser jo at for FEI virket de jo.

Hm hva skal jeg velge da tro? Velge å tro at de virker for meg eller begynne på p.pillene?

Jeg har legeskrekk så jeg håper jeg slipper å gå inn eller snakke med legen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183925-utsette-mensen/#findComment-1250784
Del på andre sider

Kizza1365380506

å nei virka de ikke? Jeg må vite at jeg kan stole på de! Tenk å tro at du slipper unna og så vips så blir syden turen ødelagt. Usj jeg kommer til å tenke på det hele tiden der nede!

Jeg skal hente resepten hos legesekretæren i morgen, jeg får spørre om jeg kan begynne på p.pillene i stedet.

Men jeg ser jo at for FEI virket de jo.

Hm hva skal jeg velge da tro? Velge å tro at de virker for meg eller begynne på p.pillene?

Jeg har legeskrekk så jeg håper jeg slipper å gå inn eller snakke med legen!

Det finnes sikkert forskjellige typer. Jeg husker ikke hvilket merke min datter hadde. Men tvi, tvi til deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183925-utsette-mensen/#findComment-1250938
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...