Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mye mindre tiltrekkende synes egentlig jenter at menn blir når de mister hår ? Dette er jo egentlig ikke mye vi kan gjøre med, men hva synes dere om det ?

Har dette noe med alder på jenter å gjøre også ? Er eldre jenter mindre opptatt av hvor mye hår en gutt har ?

Dette er faktisk seriøst ment :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18393-til-jenter-u%C3%B8nsket-h%C3%A5ravfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer vel fra jente til jente, som med det meste annet! Jeg for min del synes ikke det er pent når gutter mister håret, og jeg synes veldig synd på de som mister det tidlig. Jeg ville aldri prøvd meg på en kar uten hår, hvordan jeg tenker om 10 år vet jeg ikke. Er man litt eldre er det kanskje ikke så nøye, da har man vel også selv merket at alderen setter spor...

Vet du hva, det har egentlig aldri slått meg. Jeg tror det kommer ann på aldern.

Vi spøker om det, og snakker om det, oss jenter imellom, men jeg tror ikke vi egentlig mener noe om det.

Jeg personlig ville ikke brydd meg.

Ikke tenk på det, ett råd fra meg!

Gjest Emperor

Det varierer vel fra jente til jente, som med det meste annet! Jeg for min del synes ikke det er pent når gutter mister håret, og jeg synes veldig synd på de som mister det tidlig. Jeg ville aldri prøvd meg på en kar uten hår, hvordan jeg tenker om 10 år vet jeg ikke. Er man litt eldre er det kanskje ikke så nøye, da har man vel også selv merket at alderen setter spor...

en hvis man barbarer seg på hodet da...Liker jenter det. Jeg er 25 og har beguny å få viker og litt tynt midt oppå. Jeg har barbert meg på hodet og syntes det er MYYYE bedre. Hva syntes dere?

en hvis man barbarer seg på hodet da...Liker jenter det. Jeg er 25 og har beguny å få viker og litt tynt midt oppå. Jeg har barbert meg på hodet og syntes det er MYYYE bedre. Hva syntes dere?

Om håret forsvinner kommer de vakre ansiktstrekkene bare enda bedre fram og det er ganske ok :o)

Jeg har faktisk bare hatt kjærester med lite hår. Det har vært tilfeldig altså. Men det jeg vil fram til er at det ikke betyr noe. Vist du treffer en du liker veldig godt og har det fint sammen med, dropper du han ikke vist han har lite hår! Jeg tenker hvertfall ikke på at kjæresten min har lite hår, det eneste som er litt trist er at han tenker en del på det selv, og vil barbere hodet når han får måne sånn at ingen ser det... Han sier hvertfall han vil det.

Det er jo en helt naturlig ting så det er ikke noe å bry seg om..

Annonse

Gjest jente-24

Hei

Det kommer veldig ann på hvor gammel gutten er også da. En veldig ung gutt burde liksom ha mere hår. Jeg synes mange ser bra yr selv med lite hår jeg da, men noen ser ikke bra ut. Det er særlig de som prøver desperat å holde på det lille de har igjen. Hvis det er lite hår er det MYE penere å bare barbrer bort alt sammen, det synes hvertfall jeg:)

Det er det beste man kan gjøre, og det kan være stilig på noen. Mye, mye bedre enn hentesveis! Det er heslig, det!!!

Vet du hva, det har egentlig aldri slått meg. Jeg tror det kommer ann på aldern.

Vi spøker om det, og snakker om det, oss jenter imellom, men jeg tror ikke vi egentlig mener noe om det.

Jeg personlig ville ikke brydd meg.

Ikke tenk på det, ett råd fra meg!

Takk :)

Jøss....er du SÅÅÅ ung? Tenkt deg "verdens" kjekkeste kar, koselig, veltrent, spennende, morsom, maskulin, snill......men lite hår. Skulle du ekskludere han pga manglende hår????

Jøss....er du SÅÅÅ ung? Tenkt deg "verdens" kjekkeste kar, koselig, veltrent, spennende, morsom, maskulin, snill......men lite hår. Skulle du ekskludere han pga manglende hår????

Så ung er jeg egentlig ikke, er 22. Hadde nok ikke ekskludert drømmemannen om han hadde lite hår, om det hadde vært kortkort (hentesveis = uaktuelt). Men jeg har funnet meg en drømmemann med masse hår på hodet (og det har faren hans også:), så jeg er fornøyd, jeg.

Gjest dame 30

Hei

Det kommer veldig ann på hvor gammel gutten er også da. En veldig ung gutt burde liksom ha mere hår. Jeg synes mange ser bra yr selv med lite hår jeg da, men noen ser ikke bra ut. Det er særlig de som prøver desperat å holde på det lille de har igjen. Hvis det er lite hår er det MYE penere å bare barbrer bort alt sammen, det synes hvertfall jeg:)

jeg er selv sammen med en som har mistet litt hår, som har viker.

Synest i utgangspunktet at det ikke er så veldig pent, men har blitt vant med det, og ser penheten uansett hår eller ikke.

For å si det sånn, så er det egentlig et luksusproblem , for jeg har også vært sammen med en som i utgangspunktet hadde mye hår, men p.g.a. sykdom bare hadde hår på den ene siden.Det vil jeg heller si er et problem, men da også et luksusproblem med tanke på at at han ikke fikk beholde livet......

Over til det forfengelige:

Jeg synest faktisk denne løsningen med å barbere bort alt er helt GRUSOMT hos enkelte.

Noen kan passe det, men man må være typen til det.

Det beste når en har lite hår er å være helt kortklipt, men å barbere, nei takk ikke min smak.Like ille som hentesveis.

Det er ihverfall et like bra forsøk på å skjule det......

Annonse

Det er nok vi menn som tenker mer på dette enn jentene, vil jeg tro. For all del ikke begynne med hentesveis, det er forferdelig.

Jeg har også lite hår, men jeg er nå så gammel at det ikke bekymrer meg. Hadde jeg vært 20 år og med lite hår, så hadde jeg nok ikke likt situasjonen.

Men generelt er jeg sånn at ting jeg ikke får gjort noen med bekymrer meg veldig lite og det er noe jeg har ett meget avslappet forhold til.

Men husk at menn med lite hår visstnok skal være de beste elskerne,...myte eller ei (?):-)))

Det er nok vi menn som tenker mer på dette enn jentene, vil jeg tro. For all del ikke begynne med hentesveis, det er forferdelig.

Jeg har også lite hår, men jeg er nå så gammel at det ikke bekymrer meg. Hadde jeg vært 20 år og med lite hår, så hadde jeg nok ikke likt situasjonen.

Men generelt er jeg sånn at ting jeg ikke får gjort noen med bekymrer meg veldig lite og det er noe jeg har ett meget avslappet forhold til.

Men husk at menn med lite hår visstnok skal være de beste elskerne,...myte eller ei (?):-)))

Hrmpf!! Hørte du det, musikeren!!

I sure would. :-) Sorry!

Hvis jeg forstår deg dit hen at du ville ekskludere en slik kar, så er det jo bare å ønske deg god bedring...

Det er jo dessuten ikke helt vanlig at dine aldersmessig potensielle kjærester har lite hår heller da, for hvis 15-årige gutter mister håret, så er det en sykdom. Maskuline voksne gutter derimot, uten fistelstemme, kan være flotte uten hår!

Ei "fjortisjente" vil nok reagere på dette, siden hun ingen på hennes alder har begynnt å få tynnere med hår. Jeg er 20år og jeg har ingenting i mot at hårfestet begynner og krype bakover og. Er ikke noe glad i måne, men det kommer vel etterhvert som jeg blir litt eldre.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er nok en myte at menn med lite hår på hodet er bedre elskere. Det er en slags trøst, utløst av frykt for at jentene skal droppe hårløse menn fordi de oppfattes som for gamle, eller ser tåpelige ut med sin skallethet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...