Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis jeg forstår deg dit hen at du ville ekskludere en slik kar, så er det jo bare å ønske deg god bedring...

Det er jo dessuten ikke helt vanlig at dine aldersmessig potensielle kjærester har lite hår heller da, for hvis 15-årige gutter mister håret, så er det en sykdom. Maskuline voksne gutter derimot, uten fistelstemme, kan være flotte uten hår!

Eh, hvor har du det fra at jeg er 15? Jeg er ti år eldre enn som så, thank u very much...og forelsket i en MED hår. Samme hadde alle andre jeg noensinne har falt for! Men smak og behag... :)

Fortsetter under...

Det spiller ingen rolle om en mann er litt tynn i panna, hvis resten er tiltrekkende. Hvis kroppen er høy, slank og veltrent og mannen har utstråling, tenker man ikke engang over "lite" hår.

Har han derimot hverken hår,utstråling eller kropp ligger det verre ann. Rått og brutalt kanskje, men sant.

Alder, tja jeg var i 20-årene da jeg så en mann som var nærmere 40, med lite hår på toppen, men med en lang hestehale, sjarm til tusen, kropp> ja, og høyde.

Når det er sagt, vil jeg bare poengtere at det var kun snakk og (smugtitting) Det kommer helt ann på hvordan mannen er forøvrig.

Om håret forsvinner kommer de vakre ansiktstrekkene bare enda bedre fram og det er ganske ok :o)

Hører ikke hårtap til det maskuline da?. Trodde kvinner tente på det jeg?..maskuline menn som f.eks Bruce Willis.

Min far er tynn i håret, mens mor har masse hår. Store mengder testosteron(noe kvinner har lite av), fører gjerne til hårtap(noe kvinner har lite av), og er du samtidig veldig følsom overfor testosteron så mister man hår.

Hårtap er et maskulint fenomen, siden kvinner ikke mister det.

Eh, hvor har du det fra at jeg er 15? Jeg er ti år eldre enn som så, thank u very much...og forelsket i en MED hår. Samme hadde alle andre jeg noensinne har falt for! Men smak og behag... :)

Du hadde nok ikke falt for en uten hår.

Det trodde jeg også det, helt til jeg ble såppass voksen at jeg forsto at dette ikke betydde noe i den store sammenhengen.

Er du virkelig så utseendefiksert at dette er et kriteritum for om en skal falle for noen?

Du kan jo ikke tvinges til å falle for dem, men hvem vet, det kan være sjanser for at du likevel kommer til å treffe en med lite hår, og til og med falle for han .Om ikke etter første møte, kanskje senere?

Du hadde nok ikke falt for en uten hår.

Det trodde jeg også det, helt til jeg ble såppass voksen at jeg forsto at dette ikke betydde noe i den store sammenhengen.

Er du virkelig så utseendefiksert at dette er et kriteritum for om en skal falle for noen?

Du kan jo ikke tvinges til å falle for dem, men hvem vet, det kan være sjanser for at du likevel kommer til å treffe en med lite hår, og til og med falle for han .Om ikke etter første møte, kanskje senere?

Jeg faller selvsagt for personlighet + utseende + hva nå enn det er akkurat jeg er svak for...og en av de tingene er altså hår. Det betyr ikke at litt viker er krise, men buzz cut er major turn off for meg. Dessuten; han jeg er glad i (om enn ikke sammen med), har altså hår. Gjør det noe? :-) Er tålelig voksen jeg og, da (25)...

Annonse

Jeg faller selvsagt for personlighet + utseende + hva nå enn det er akkurat jeg er svak for...og en av de tingene er altså hår. Det betyr ikke at litt viker er krise, men buzz cut er major turn off for meg. Dessuten; han jeg er glad i (om enn ikke sammen med), har altså hår. Gjør det noe? :-) Er tålelig voksen jeg og, da (25)...

Det høres ut som om du legger så utrolig stor vekt på om gutten har hår eller ikke på hodet.

Du har en med hår, og det tror jeg er meget tilfeldig at du skulle treffe en og falle for en med hår på hodet.

Det kunne like godt ha vært en med viker.Helt tilfeldig, men du henger deg opp i dette fordi du er vant med en mann med mye hår.

Si meg i og med at du vektlegger dette.Hva hadde du valgt av en mann med lite hår som hadde et vinnende vesen på alle måter, eller en med masse fint hår som forøvrig ikke hadde personlighet i det hele tatt?

Skjønner du hva jeg mener?

Hva om håret til din kjæreste/mann skulle falle av av en eller annen grunn?

Det jeg mener er at dette kun har med førsteinntrykket å gjøre, og kom ikke å si at håret i seg selv er turn off, hvis alt det andre eller mye annet er til stede.

En annen ting:Den mest sexye mann ble kåret en gang, og han hadde lite hår, jeg snakker her om Jack Nickelson.Han er sexy han.

Det høres ut som om du legger så utrolig stor vekt på om gutten har hår eller ikke på hodet.

Du har en med hår, og det tror jeg er meget tilfeldig at du skulle treffe en og falle for en med hår på hodet.

Det kunne like godt ha vært en med viker.Helt tilfeldig, men du henger deg opp i dette fordi du er vant med en mann med mye hår.

Si meg i og med at du vektlegger dette.Hva hadde du valgt av en mann med lite hår som hadde et vinnende vesen på alle måter, eller en med masse fint hår som forøvrig ikke hadde personlighet i det hele tatt?

Skjønner du hva jeg mener?

Hva om håret til din kjæreste/mann skulle falle av av en eller annen grunn?

Det jeg mener er at dette kun har med førsteinntrykket å gjøre, og kom ikke å si at håret i seg selv er turn off, hvis alt det andre eller mye annet er til stede.

En annen ting:Den mest sexye mann ble kåret en gang, og han hadde lite hår, jeg snakker her om Jack Nickelson.Han er sexy han.

Jack Nicholsen kan du få ha for meg... Og jeg er altså IKKE sammen med han jeg nevnte. Poenget er at jeg ikke FALLER for folk uten hår. Er det så provoserende da...?? :)

Jack Nicholsen kan du få ha for meg... Og jeg er altså IKKE sammen med han jeg nevnte. Poenget er at jeg ikke FALLER for folk uten hår. Er det så provoserende da...?? :)

Er du så forutsigbar at du vet at du aldri vil falle for en person med lite hår?

En ting er å ikke synest at det er noe pent, en annen ting er å falle for en person for den han er.

Jeg kan ikke skjønne at du med sikkerhet kan vite dette for fremtiden.

Jeg tenkte nemlig akkurat som deg , helt til jeg likevel falt.

Hvis du først skal være så utseende fiksert:

Du treffer en som har de fine trekkene rett og slett et pent ansikt.Og du treffer en med kviser, arr og rynker mindre pene trekk o.s.v.Men han har den hårmanken, så da hadde du vel valgt han da?

vet om et par der den mannen tilsynelatende ikke er noe mer enn under middels, kanskje p.g.a lite hår.Men når du ser nærmere etter har han utrolige pene øyner, mørke pene trekk lange sorte øyevipper os.v.

De har fått to jenter, som mildt sagt er utrolig skjønn, med arvelige trekk fra faren.

Hva betyr vel da at håret er tynt?

Jeg har sett ganske mange menn som ikke har samme fine trekkene i ansiktet , som jeg ikke synest er penere enn enkelte med tynt hår.

Hvorfor ikke se på helheten?

Det gjør i alle fall jeg.

Øynene er for meg det viktigste.Sånn rent utseendemessig.

Er du så forutsigbar at du vet at du aldri vil falle for en person med lite hår?

En ting er å ikke synest at det er noe pent, en annen ting er å falle for en person for den han er.

Jeg kan ikke skjønne at du med sikkerhet kan vite dette for fremtiden.

Jeg tenkte nemlig akkurat som deg , helt til jeg likevel falt.

Hvis du først skal være så utseende fiksert:

Du treffer en som har de fine trekkene rett og slett et pent ansikt.Og du treffer en med kviser, arr og rynker mindre pene trekk o.s.v.Men han har den hårmanken, så da hadde du vel valgt han da?

vet om et par der den mannen tilsynelatende ikke er noe mer enn under middels, kanskje p.g.a lite hår.Men når du ser nærmere etter har han utrolige pene øyner, mørke pene trekk lange sorte øyevipper os.v.

De har fått to jenter, som mildt sagt er utrolig skjønn, med arvelige trekk fra faren.

Hva betyr vel da at håret er tynt?

Jeg har sett ganske mange menn som ikke har samme fine trekkene i ansiktet , som jeg ikke synest er penere enn enkelte med tynt hår.

Hvorfor ikke se på helheten?

Det gjør i alle fall jeg.

Øynene er for meg det viktigste.Sånn rent utseendemessig.

Det var veldig da... Er dette virkelig SÅ interessant for dere?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...