Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt inn efaktura på husleien. Til min store skrekk så virker det som om husleien ikke er betalt, altså at greia ikke funka! eFakturaen for husleien ligger i arkiv, men når jeg blar opp på kvitteringer så ser jeg det ikke. Det fremgår heller ikke av kontoutskriften at husleia er betalt! Ser svart ut det her.. Eller skal man ikke se på kontoutskrifta og på kvitteringene at regningen er betalt om man har eFaktura. (Må se ekstra nøye over kontoutskrifta mi her nå..)

Skrevet

Faen, jeg har ikke betalt husleia.. Blir dobbelt opp nå da.

Skrevet

Efakturaen dukker opp i nettbanken, og du går inn og godkjenner den og ev. sjekker at datoen er korrekt. Når den er betalt dukker den opp som en vanlig regning i kontoutskriften: f.eks

20.04.2005 Giro m/KID TIL: TELENOR PRIVAT BETNR: 449

Skrevet

Efakturaen dukker opp i nettbanken, og du går inn og godkjenner den og ev. sjekker at datoen er korrekt. Når den er betalt dukker den opp som en vanlig regning i kontoutskriften: f.eks

20.04.2005 Giro m/KID TIL: TELENOR PRIVAT BETNR: 449

Ja, nå vet jeg det til neste gang. Faen så surt å betale to husleier denne måneden her. Syns jeg har hatt litt veeel god råd og.. hehe.. :)

(Takk gud for stattepenger til gode og feriepenger)

Skrevet

Ja, nå vet jeg det til neste gang. Faen så surt å betale to husleier denne måneden her. Syns jeg har hatt litt veeel god råd og.. hehe.. :)

(Takk gud for stattepenger til gode og feriepenger)

Men trodde du egentlig at det var avtalegiro eller? Ev. fast trekk? For det hadde jo kanskje vært lurere dersom du vil ha fast overføring :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...