Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Dette her tror jeg ikke vi blir enige om:-) Men bevares, det er vel alltid bra med meningsytringer. Synes denne historien var en gla`nyhet jeg:-) Nei, enig blir vi nok ikke, jeg er ikke istand til å sette meg inn i en hunds følelsesliv og er vel ikke spesielt interessert i det heller. Bra at barnet ble funnet i hvert fall. 0 Siter
sheba Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 "Synes prozak beskrev ulikhetene ganske bra i svaret til meg.. " Tja, når du sier det, kanskje du har rett. Han har kanskje et poeng. Det går vel på gjenkjennelse, går jeg ut fra. *nei, nå får jeg gi meg* Voff! :-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hunden min ser fryktelig forelska ut når han titter på meg :-) Da ville jeg blitt bekymret, var jeg deg. =^D 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ja, er det. Historier om "ulvebarn"; bortgåtte barn tatt hånd om av ulvetisper er eldgamle. Kiplings "jungelboken" var på ingen måte original i dette henseende =) Det er nok noe sant i de gamle mytene. Amerikanera elsker sånne røverhistorier. Sentimentale Disney-historier som gjør at unga fan ikke engang eter fisk, fordi de har ei jækla sempe i akvariet de kaller Nemo. Væ'la er en merkelig plass... 0 Siter
huufsa Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Da ville jeg blitt bekymret, var jeg deg. =^D Neida, jeg er like forelska! Vi er et pent par skal jeg si deg... ;-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Neida, jeg er like forelska! Vi er et pent par skal jeg si deg... ;-) Beste ønsker og lykke til. Ingen flere detaljer, er du snill. I'm outta here... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg ville brukt terminologien "art", but then again, vi (to) er jo så forskjellig. For å si det forsiktig. *himler med øynene* 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Absolutt, barnet lever og er i sikkerhet, det er det som teller. Men jeg ville bare gjøre oppmerksom på at bikkja handlet ut fra instinkt, ikke pga. følelser for et menneskebarn. For alt vi veit kunne bikkja sett på barnet som matauk. Det er jo akkurat det som er poenget: Historien er utrolig fordi bikkja handlet på instinkt. 0 Siter
Gjest Smarte-Petter Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Amerikanera elsker sånne røverhistorier. Sentimentale Disney-historier som gjør at unga fan ikke engang eter fisk, fordi de har ei jækla sempe i akvariet de kaller Nemo. Væ'la er en merkelig plass... Det er ikke vanskelig å få en unge til å ikke spise fisk. Det er bare å la den se den ekle slimete skrotten som kommer opp av vannet. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Det er ikke vanskelig å få en unge til å ikke spise fisk. Det er bare å la den se den ekle slimete skrotten som kommer opp av vannet. *biter meg i tunga* ;^) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Mener jo ikke at de "tenker" på samme vis som oss da:-) Men å nesten kalle de for "grønnsaker" er jeg ikke enig i noe jeg føler Kahn gjør her.. Noen påstår jo også at hunder ikke drømmer.... Mine har i hvertfall "løpt" noen mil i søvne ;O) 0 Siter
huufsa Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Beste ønsker og lykke til. Ingen flere detaljer, er du snill. I'm outta here... Hva? Ingen flere detaljer?? Jeg som hadde gledet meg til å fortelle om hvordan vi ruller rundt på gresset og sloss om pinner og baller, og hvordan han krabber opp på meg, borrer klørne inn i kroppen min og nesten drukner meg når vi svømmer sammen.... -Jo, dette er ekte kjærlighet! ;-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Det er jo akkurat det som er poenget: Historien er utrolig fordi bikkja handlet på instinkt. Aaaaaaah, du sier ikke det. Takk skal du ha, nå vil jeg sove mye bedre i natt. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hva? Ingen flere detaljer?? Jeg som hadde gledet meg til å fortelle om hvordan vi ruller rundt på gresset og sloss om pinner og baller, og hvordan han krabber opp på meg, borrer klørne inn i kroppen min og nesten drukner meg når vi svømmer sammen.... -Jo, dette er ekte kjærlighet! ;-) *grøss* 0 Siter
sheba Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Noen påstår jo også at hunder ikke drømmer.... Mine har i hvertfall "løpt" noen mil i søvne ;O) Mine også, pluss klynking og bjeffing:-) Så klart de "tenker", men sikkert ikke på samme måte som oss.. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Aaaaaaah, du sier ikke det. Takk skal du ha, nå vil jeg sove mye bedre i natt. Flott, og så må du gjerne ligge litt utpå i morra!h 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Mine også, pluss klynking og bjeffing:-) Så klart de "tenker", men sikkert ikke på samme måte som oss.. Det er det nok ingen tvil om, nei 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hva? Ingen flere detaljer?? Jeg som hadde gledet meg til å fortelle om hvordan vi ruller rundt på gresset og sloss om pinner og baller, og hvordan han krabber opp på meg, borrer klørne inn i kroppen min og nesten drukner meg når vi svømmer sammen.... -Jo, dette er ekte kjærlighet! ;-) Åååå, gleder meg til hundeferie i Hemsedal!! Da skal vi gjøre akkurat det! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Flott, og så må du gjerne ligge litt utpå i morra!h no can do 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.