Gå til innhold

Drakt til 17.Mai

Anbefalte innlegg

Gjest nickless
Skrevet

Jeg har så utrolig lyst på en lekker buksedrakt til 17.Mai, men gruer meg for å gå ut og lete.

Med buksedrakt mener jeg dressjakke med tilhørende bukse med litt vidde nede. Ønsker meg en med smale striper i, helst ikke svart.

Noen som vet?? Vero Moda, har de noe slikt? Så H&M hadde i nettbutikken, men det rekker jeg nok ikke nå.

De har vel ikke samme utvalget i butikken som på nettet?

Jeg liker ikke å shoppe så jeg er helt grønn her....

Skrevet

H&M har jo i alle fall noe av det samme utvalget i butikkene som på nettet. Og det varierer vel litt utvalget fra butikk til butikk også.

Legg ut en link til det antrekket på H&M som du likte da vel, så folk lettere kan hjelpe.

Gjest nickless
Skrevet

H&M har jo i alle fall noe av det samme utvalget i butikkene som på nettet. Og det varierer vel litt utvalget fra butikk til butikk også.

Legg ut en link til det antrekket på H&M som du likte da vel, så folk lettere kan hjelpe.

Det var noe sånt jeg tenkte på, første vindu, drakt i hvitt f.eks.

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_BYX_BYX

Kan jeg gå med dette den dagen? Syns den var pen.

Skrevet

Det var noe sånt jeg tenkte på, første vindu, drakt i hvitt f.eks.

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_BYX_BYX

Kan jeg gå med dette den dagen? Syns den var pen.

Hvis det er den jeg ser som vises i rosa også står det stretchbukse 249,- under, så syns jeg absolutt du kan gå med den på 17.mai. (Helst i en annen farge enn rosa)

De har sikkert noen sånne drakter i butikkene også.

Gjest nickless
Skrevet

Hvis det er den jeg ser som vises i rosa også står det stretchbukse 249,- under, så syns jeg absolutt du kan gå med den på 17.mai. (Helst i en annen farge enn rosa)

De har sikkert noen sånne drakter i butikkene også.

Nei, ikke den i rosa, men side 2 og første vindu. Litt vanskelig, linkene var de samme på begge vinduene så jeg får ikke forklart det bedre.

Drakten var hvit med tynne striper i, jeg syns den var pen, men gruer meg alltid til å kjøpe klær fordi jeg ombestemmer meg når jeg skal gå med det.

Kanskje derfor jeg vasser rundt i samme dongeribuksa år ut og år inn :)

Føler meg trygg på de (eld)gamle klærne jeg har i skapet men utrygg når jeg skal kjøpe meg noe nytt.

Skrevet

Nei, ikke den i rosa, men side 2 og første vindu. Litt vanskelig, linkene var de samme på begge vinduene så jeg får ikke forklart det bedre.

Drakten var hvit med tynne striper i, jeg syns den var pen, men gruer meg alltid til å kjøpe klær fordi jeg ombestemmer meg når jeg skal gå med det.

Kanskje derfor jeg vasser rundt i samme dongeribuksa år ut og år inn :)

Føler meg trygg på de (eld)gamle klærne jeg har i skapet men utrygg når jeg skal kjøpe meg noe nytt.

Denne?

http://shop.hm.com/media/products/350/DL350_46270_G93820_99_0000.jpg

Gjest nickless
Skrevet

Jeg tør ikke kjøpe skjørt, selv om det nok hadde blitt adskillig penere på en dame på 39. HEr hvor jeg bor kan vi risikere hagl og snø på grunnlovsdagen og da blir det kaldt ja!

I fjor gikk alle i vinterkåper i toget, nordavinden sammen med piskende regn gjorde dagen uholdbar.

Så i år satser jeg på bukse, så kan jeg bruke en litt tykkere longs under enn bare nylonstrømpebukse om været skulle bli likeens.

Skrevet

Yes, der har du den!

Fikk ikke til det der jeg :-/

Jeg høyreklikka på selve bildet, og så valgte jeg "properties" (husker ikke hva det heter på norsk, men det nederste valget på den hurtigmenyen som kommer opp). Merket så den adressen som er i det grå feltet der. og så merke adressen, velge ctrl+c for å kopiere den. Og så lime den inn fx her.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Yes, der har du den!

Fikk ikke til det der jeg :-/

Fin den. Og veldig 17. mai-ete ;O)

Gjest Vekten73
Skrevet

Er det B-young butikk der du bor? De har en fin buksedrakt i hvit med striper.

Gjest nickless
Skrevet

Er det B-young butikk der du bor? De har en fin buksedrakt i hvit med striper.

Ja vi har en B young på senteret her, vet du sånn ca prisen på den?

Gjest nickless
Skrevet

Fin den. Og veldig 17. mai-ete ;O)

Ja ikke sant? Så kan jeg vel gå med den på når jeg skal ut også vel? Med en pen topp inni?

*har ikke peiling*

Gjest nickless
Skrevet

Jeg høyreklikka på selve bildet, og så valgte jeg "properties" (husker ikke hva det heter på norsk, men det nederste valget på den hurtigmenyen som kommer opp). Merket så den adressen som er i det grå feltet der. og så merke adressen, velge ctrl+c for å kopiere den. Og så lime den inn fx her.

Man lærer alltid noe nytt, gjorde jeg nå hvertfall :D

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg kjøpte en på Vero Moda i april, men uten striper, kostet 400,- tilsammen.

Gjest Vekten73
Skrevet

Ja vi har en B young på senteret her, vet du sånn ca prisen på den?

Tror jeg betalte 7-800,- for den. Har vært veldig fornøyd med den.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja ikke sant? Så kan jeg vel gå med den på når jeg skal ut også vel? Med en pen topp inni?

*har ikke peiling*

Absolutt! Og det fine med den er at du kan ha nesten alle farger til den.. Sikkert veldig fint med en stor blomst i samme farge som toppen på jakkeslaget ;O)

Gjest nickless
Skrevet

Jeg kjøpte en på Vero Moda i april, men uten striper, kostet 400,- tilsammen.

Tenker jeg tar meg en tur på shopping likevel :)

Gjest nickless
Skrevet

Tror jeg betalte 7-800,- for den. Har vært veldig fornøyd med den.

Det var jo ikke noe å si på, ønsker meg mest en i stretch men vi får se :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...