Gjest nickless Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Absolutt! Og det fine med den er at du kan ha nesten alle farger til den.. Sikkert veldig fint med en stor blomst i samme farge som toppen på jakkeslaget ;O) Og en blomst i håret hi hi Blir vel litt voldsomt det da 0 Siter
Lula Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Yes, der har du den! Fikk ikke til det der jeg :-/ Den har ihvertfall vært i butikken. (Jeg jobber i HM) Om det finnes nå er ikke sikkert. Vi har den ikke, men vi har en som er litt mer offwhite i bunnfarge. Det er dessuten ganske mange ulike dresser å velge mellom nå, men det aller meste nye som er kommet er i lin. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Den har ihvertfall vært i butikken. (Jeg jobber i HM) Om det finnes nå er ikke sikkert. Vi har den ikke, men vi har en som er litt mer offwhite i bunnfarge. Det er dessuten ganske mange ulike dresser å velge mellom nå, men det aller meste nye som er kommet er i lin. Ok, takk for tipset Er ikke så glad i lin, men stikker innom H&M en tur og titter. 0 Siter
Koreagull Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Og en blomst i håret hi hi Blir vel litt voldsomt det da Nei, det trenger det ikke bli. En stor en på jakkeslaget, og en litt mindre en i hestehalen ;O) 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Nei, det trenger det ikke bli. En stor en på jakkeslaget, og en litt mindre en i hestehalen ;O) Ok da går vi for det 0 Siter
Goldy79 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Ok da går vi for det Eg skal gå med bunad! Har hardangerbunad :-)) 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Eg skal gå med bunad! Har hardangerbunad :-)) Har bunad jeg og, men jeg må ha nytt belte og brystduk, fikk ikke råd i år, ca 2000,- pr del 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.