Gå til innhold

Ta hensyn eller være tolerant i blokk?

Anbefalte innlegg

Gjest Drama putra
Skrevet

Spørsmålet er om jeg må være mer tolerant når jeg bor i blokk, eller om de andre må ta mer hensyn når de bor i samme blokk?

Selv valgte jeg å være så hensynsfull og fornuftig at jeg flyttet fra elendigheten uten å klage eller føle savn.

Bor du i blokk og vil flytte til et sted du kan bråke så mye du vil?

Her står hjemmekinoen på full med Matrix og Neo i full krig med bare de på filmen, ikke med naboene.

En oppgang full av støyende, frekke unger i fullt slasgsmål, ramponert bil i garasjen, brann i søppelbua, knivstikking på skolen, ran i kiosken, piss i heisen og konedrap i gata er en saga blått.

Gjest Hvet du ?
Skrevet

Hei jeg har vert av de som innfinner seg i at andre bråker men etter som man blir eldre så spør man seg om hvorfor, hvorfor skal altid du gi etter. Mitt tip er si ifra men gjør det på en ordentlig måte. Lykke til.

Gjest Drama putra
Skrevet

Hei jeg har vert av de som innfinner seg i at andre bråker men etter som man blir eldre så spør man seg om hvorfor, hvorfor skal altid du gi etter. Mitt tip er si ifra men gjør det på en ordentlig måte. Lykke til.

De bråka helt til hovedsikringene deres forsvant, merkelig hvor de ble av?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

De bråka helt til hovedsikringene deres forsvant, merkelig hvor de ble av?

lol ;O)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Begge deler, både være tolerant og ta mer hensyn.

Der jeg bodde før hørte du om folk feis når de var på do:)

Gjest Drama putra
Skrevet

Begge deler, både være tolerant og ta mer hensyn.

Der jeg bodde før hørte du om folk feis når de var på do:)

Morgenpissen blir nok kringkastet til mange i blokk. Også når sengebena begynner å løfte seg og dunke mot gulvet under intense hyrdestunder. Piano uten demperbein kan forplante sine toner til ei hel blokk.

Det mest irritende her er isbilen. Snart lager jeg bombe, en isbombe. Gratis is kommer til å dale ned fra himmelen. En hel grend full av lykkelige barn og en ismann til de evige isbreer.

Gjest Drama putra
Skrevet

lol ;O)

De forsvant på en ordentlig måte, i den grad sikringer med holdere har verdighet når de svever over skogen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...