Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for månedslinser?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

jeg får tilsendt en pakke hver måned(dagslinser) som jeg betaler 445 kroner for hver måned. Da er linsekontroll inkludert. Jeg synes dette er ganske dyrt, men vet ikke om jeg kan få det så veldig mye billigere andre steder. Jeg bruker Brilleland og er ganske fornøyd med linsene og ordningen, men synes det blir dyrt i lengden

hvor mye betaler dere?

Skrevet

Jeg bruker månedslinser og betaler ca 250,- i mnd, tror jeg.

Skrevet

Er ulemper ved å handle på nettet da.

Tenk at dette er noe så ømfintelig og verdifullt som dine øyne =)

Ja de selger sikkert gift-infiserte linser på nettet ;-)

Gjest Smarte-Petter
Skrevet

Ja de selger sikkert gift-infiserte linser på nettet ;-)

Hehe...

Jeg vet ikke om det kan forsvares, men jeg stoler ikke så mye på nettbutikker til å gjøre ting riktig som vanlige butikker.

Tenk om man får linser som ødelegger øynene, uten at man merker at det er noe galt med de.

Skrevet

Hehe...

Jeg vet ikke om det kan forsvares, men jeg stoler ikke så mye på nettbutikker til å gjøre ting riktig som vanlige butikker.

Tenk om man får linser som ødelegger øynene, uten at man merker at det er noe galt med de.

Det er ofte samme merke da

Skrevet

Jeg har vurdert å gå over fra dagslinser til månedslinser. Da vil det bli 185 kr for 3 mnd.

Jeg har bestilt fra nett i over 2 år.

www.lenses4net.no

Skrevet

Glemte å skrive hvor mye jeg ville betalt for dagslinsene, snøft. Bruker focus dailies, betaler ca 236 for 60 stk.

Gjest Smarte-Petter
Skrevet

Det er ofte samme merke da

Ok, det visste jeg ikke. Men likevel; linsene skal jo tilpasses ditt unike øye...

Og jeg mistenker nettbutikker for å ikke ha den samme ansvarsfølelsen som vanlige butikker har, og da kan de lett blingse.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg bruker også månedslinser fra Brilleland, har skjeve hornhinner samt -0,75 på hvert øye.

Jeg betaler to ganger i året, og da er regningen på ca. 1300,- hver gang.

Mary Poppins
Skrevet

Ok, det visste jeg ikke. Men likevel; linsene skal jo tilpasses ditt unike øye...

Og jeg mistenker nettbutikker for å ikke ha den samme ansvarsfølelsen som vanlige butikker har, og da kan de lett blingse.

Du må jo til optiker for å få målt diameter og kurve på øye. Deretter kan du bestille de fra nettet hvor du må spesifisere disse målene. Så kommer linsene i posten og du kan jo se om målene er riktig.

Forøvrig de fleste som bestiller fra nettet, bestiller kjente merker.

lalala1365380457
Skrevet

det var ganske dyrt ja..jeg bruker H.Iversen og har døgnlinser (24t/d i 1 mnd), de er dyrere enn dagslinser. Jeg har i tillegg linseavtale (at jeg kan komme på sjekk når jeg vil), og betaler i underkant av 350kr mnd..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...