Gå til innhold

Logistikk

Anbefalte innlegg

Gjest logistikk
Skrevet

Jeg har snart logistikk eksamen. Noen tips om hva som er viktig fra dere som har hatt den? Huff det er så vanskelig, og jeg begynte PUGGE for to dager siden. Dette går ikke bra :P

Skrevet

Jeg har også tatt eksamen i logistikk. Jeg kan bare si, det du ikke har fått med deg til nå, det får du neppe med deg i løpet av den tiden frem til du skal i ilden.

nomen_necio
Skrevet

Ikke vanskelig fag. Pugg de ganske få formlene der.

Se på tidligere eksamensoppgaver. Ved mange eksamener gis bare spørsmål fra en liten del av pensum. Og det bruker å være nokså like spørsmål fra år til år. Noen deler av pensum blir aldri spurt om, ikke vits i å bruke tid på det. Så da vet du hva du bør konsentrere deg om, glem resten !

Lykke til.

Gjest logistikk
Skrevet

Ikke vanskelig fag. Pugg de ganske få formlene der.

Se på tidligere eksamensoppgaver. Ved mange eksamener gis bare spørsmål fra en liten del av pensum. Og det bruker å være nokså like spørsmål fra år til år. Noen deler av pensum blir aldri spurt om, ikke vits i å bruke tid på det. Så da vet du hva du bør konsentrere deg om, glem resten !

Lykke til.

Jeg har gått igjennom eksamensoppg og syns de var ganske vanskelige. Får bare lese siste rest nå og håpe det beste. Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...