Gjest logistikk Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har snart logistikk eksamen. Noen tips om hva som er viktig fra dere som har hatt den? Huff det er så vanskelig, og jeg begynte PUGGE for to dager siden. Dette går ikke bra 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har også tatt eksamen i logistikk. Jeg kan bare si, det du ikke har fått med deg til nå, det får du neppe med deg i løpet av den tiden frem til du skal i ilden. 0 Siter
nomen_necio Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Ikke vanskelig fag. Pugg de ganske få formlene der. Se på tidligere eksamensoppgaver. Ved mange eksamener gis bare spørsmål fra en liten del av pensum. Og det bruker å være nokså like spørsmål fra år til år. Noen deler av pensum blir aldri spurt om, ikke vits i å bruke tid på det. Så da vet du hva du bør konsentrere deg om, glem resten ! Lykke til. 0 Siter
Gjest logistikk Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Ikke vanskelig fag. Pugg de ganske få formlene der. Se på tidligere eksamensoppgaver. Ved mange eksamener gis bare spørsmål fra en liten del av pensum. Og det bruker å være nokså like spørsmål fra år til år. Noen deler av pensum blir aldri spurt om, ikke vits i å bruke tid på det. Så da vet du hva du bør konsentrere deg om, glem resten ! Lykke til. Jeg har gått igjennom eksamensoppg og syns de var ganske vanskelige. Får bare lese siste rest nå og håpe det beste. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.