Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

YES! Jeg er så glad for at ikke May-Brit og Reidar vant i går!!

Hvis de vinner dette huset, finnes det ikke rettferdighet i verden!

Gjest ex-bridget
Skrevet

Lo godt da jeg så den snutten om hva som skal skje neste gang. Da Fatteneh fortalte at de ble kalt May-Dritt og Reidun.

Sorry, det er stygt å si sånt om andre mennesker, men når det gjelder akkurat de, så har jeg ingen medlidenhet, så jeg syns det bare var morsomt :-)

fei1365380229
Skrevet

Så Fagerstrand (en liten bit) for første gang og syntes May-Britt og Reidar virket skikkelig sympatiske. Ble rimelig skuffet jeg da.

Skrevet

Så Fagerstrand (en liten bit) for første gang og syntes May-Britt og Reidar virket skikkelig sympatiske. Ble rimelig skuffet jeg da.

Du skulle absolutt ha sett på tidligere. Igår var de rene englebarn i forhold til hva de bruker å være.

fruen fra havet
Skrevet

Enig med deg! Håper bare at de ryker ut neste gang!

Gjest midia
Skrevet

Enig!

Syntes det var gøy i går når Edel måtte ha siesta pga så dårlig behandling og Kurt måtte være med for å trøste.;)

Så fikk lederparet endelig smake sin egen medisin.(hehe)

De oppfører seg som små barn der men,men...

Gjest tv-tittern
Skrevet

Jeg tror de vinner !! Bare se nå.

Hvor ser du nå ???

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte av dere engasjerer dere så skrekkelig i hvem som vinner huset.

Det er snakk om et hus til 3mil. og da spilles det på alt som det kan spilles på - forståelig nok. Tror nok de fleste i en sånn situasjon ville tenkt mest på seg selv.

For meg er det akkurat det samme hvem som vinner. Av det jeg har sett, så syntes jeg de alle som en, har hatt hver sin kvote av nykker og spill.

Reidar og May-Britt har i det minste vært underholdende.

Er det slik at det står igjen to par som seérne skal stemme på?

Isåfall hvem gidder å bruke penger på å stemme på det? Gjør du?

serendipity
Skrevet

Det er bare ikke mulig at de vinner. Tipper de andre deltakerene skal nominere neste par til finalen og da har de ikke sjans. Dessuten skal jo "vi" kåre vinnerene så de VINNER jo umulig tilslutt"!!

serendipity
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte av dere engasjerer dere så skrekkelig i hvem som vinner huset.

Det er snakk om et hus til 3mil. og da spilles det på alt som det kan spilles på - forståelig nok. Tror nok de fleste i en sånn situasjon ville tenkt mest på seg selv.

For meg er det akkurat det samme hvem som vinner. Av det jeg har sett, så syntes jeg de alle som en, har hatt hver sin kvote av nykker og spill.

"Reidar og May-Britt har i det minste vært underholdende." Men dette er egentlig en byggekonkurranse og derfor fortjener de ikke å vinne. Dessuten er de jo rett og slett tåplige.

Skrevet

I utgangspunktet ville jeg ikke brukt penger på å stemme, nei!

- men nå har jeg blitt så forbanna på Reidun og May-Dritt, at jeg ikke er så helt sikker på om det ikke renner inn ei stemme eller fler fra denne kanten, og..

Enig i at jeg også ville tenkt på meg sjøl, og gjort nesten alt for å vinne huset, - men ærlig talt! De triksene med avlytting, klipping og "liming", - nei så liten ville jeg ikke gjort meg sjøl, altså!

Jeg håper iallefall at Stine og Anders vinner. De har jobba og gjort seg fortjent til huset, synes nå jeg! :-)

Skrevet

Du skulle absolutt ha sett på tidligere. Igår var de rene englebarn i forhold til hva de bruker å være.

Enig! Man kunne faktisk ane noe mennekelig over dem i går!

Så indignert og snurt som

Reidar ble da Kurt ville være med på lift-kurset,da! Skjønner han virkelig ikke at det er speilbilde av seg selv han ser i Kurt nå om dagen!?

Lenge leve rettferdigheten: La et av de to andre parene vinne!!!!:-)

Skrevet

"Reidar og May-Britt har i det minste vært underholdende." Men dette er egentlig en byggekonkurranse og derfor fortjener de ikke å vinne. Dessuten er de jo rett og slett tåplige.

"Dessuten er de jo rett og slett tåplige."

Hehe, ja, så tåpelige at de nesten fortjener og vinne. De er nok kanskje dumme og bedritne i manges øyne, men lure nok til å enda å henge med.

Dette er et spill - verken mer eller mindre. Kan ikke si jeg ble spesiellt imponert over noen av de gjenværende deltagernes byggekunnskaper i går.

Gamlingene burde nå i det minst klart oppgaven.

Men, jeg har som sagt ikke sett alle episodene, og bare deler.

Uansett, så er det ingen som får min stemme. Det får være grenser for hva man skal søle bort penger på også.

Å stemme på Idol er nå en ting. Da får man tross alt, (håper i det minste) noe igjen for pengene selv. Og det interessere meg, for musikk intersserer meg

:-)

Skrevet

- men nå har jeg blitt så forbanna på Reidun og May-Dritt, at jeg ikke er så helt sikker på om det ikke renner inn ei stemme eller fler fra denne kanten, og..

Enig i at jeg også ville tenkt på meg sjøl, og gjort nesten alt for å vinne huset, - men ærlig talt! De triksene med avlytting, klipping og "liming", - nei så liten ville jeg ikke gjort meg sjøl, altså!

Jeg håper iallefall at Stine og Anders vinner. De har jobba og gjort seg fortjent til huset, synes nå jeg! :-)

"Jeg håper iallefall at Stine og Anders vinner. De har jobba og gjort seg fortjent til huset, synes nå jeg! :-)"

Ja, muligens, men for min del er det akkurat det samme hvem som vinner. Og det å bruke penger på å stemme på sånt er jeg ikke med på nei.

Stine burde forreten blitt spandert på en mini-makeover, for makan til sinnsyke øynebryn :-o

Både mannen og jeg sitter nærmest å måper hver gang hun kommer på skjermen. Vi klarer neimen ikke å konsentrere oss om hva hun sier, for de øynebryna er så forstyrrende og feilplassert at man legger ikke merke til annet.

Kunne vært artig å sett et før-bilde av henne, ja fra ungdommen da de var plassert der de skulle :-)

Skrevet

"Jeg håper iallefall at Stine og Anders vinner. De har jobba og gjort seg fortjent til huset, synes nå jeg! :-)"

Ja, muligens, men for min del er det akkurat det samme hvem som vinner. Og det å bruke penger på å stemme på sånt er jeg ikke med på nei.

Stine burde forreten blitt spandert på en mini-makeover, for makan til sinnsyke øynebryn :-o

Både mannen og jeg sitter nærmest å måper hver gang hun kommer på skjermen. Vi klarer neimen ikke å konsentrere oss om hva hun sier, for de øynebryna er så forstyrrende og feilplassert at man legger ikke merke til annet.

Kunne vært artig å sett et før-bilde av henne, ja fra ungdommen da de var plassert der de skulle :-)

Skrevet

*thi hi* Ja, de øyenbrynene har jeg lagt merke til, jeg og... Kunne hun ikke like gjerne tegnet et strek uten mellomrom!?

Skrevet

*thi hi* Ja, de øyenbrynene har jeg lagt merke til, jeg og... Kunne hun ikke like gjerne tegnet et strek uten mellomrom!?

"Kunne hun ikke like gjerne tegnet et strek uten mellomrom!?"

Akkurat det har vi også sagt :-)

Jeg skjønner ikke at ingen sier noe til henne på en pen måte at: ehh, du altså hør her litt...

Mulig noen har prøvd også, det vet man jo ikke. Men det der er absolutt noe av det verste jeg har sett.

Minner meg om ei jeg kjente en gang. Hun også tegnet på øynebryn, men det så ikke så ille ut. Passet mer og kan ikke sammenlignes på den måten.

Jeg sa til henne en dag: Du **** du mangler 1cm midt i det ene øyebrynet :-)

Da hadde hun gnidd uten å tenke seg om, men hun bare lo med hun altså - for det så jo komisk ut. Så det gjorde ikke noe

:-)

Gjest showpar
Skrevet

Hvor ser du nå ???

Nei, ikke akkurat nå da, men...

Gjest togli
Skrevet

Konkurransen var så utroooolig spennende!!! Jeg begynte nesten å sippe av glede når jeg skjønte at May Britt og Reidar ikke automatisk kommer til finalen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...