Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

"Jeg håper iallefall at Stine og Anders vinner. De har jobba og gjort seg fortjent til huset, synes nå jeg! :-)"

Ja, muligens, men for min del er det akkurat det samme hvem som vinner. Og det å bruke penger på å stemme på sånt er jeg ikke med på nei.

Stine burde forreten blitt spandert på en mini-makeover, for makan til sinnsyke øynebryn :-o

Både mannen og jeg sitter nærmest å måper hver gang hun kommer på skjermen. Vi klarer neimen ikke å konsentrere oss om hva hun sier, for de øynebryna er så forstyrrende og feilplassert at man legger ikke merke til annet.

Kunne vært artig å sett et før-bilde av henne, ja fra ungdommen da de var plassert der de skulle :-)

Stine og Andres har fått makeover i et eller annet ukeblad. Var det Se og Hør tro? Stine var ikke til å kjenne igjen! Kjempesøt jente under de derre øyenbryna!

Hun fortalte at hun hadde barbert vekk bryna i tenåra og at hun derfor måtte tegne på bryn nå. Jaja, til tross for bryna virker hun som ei kjekk jente :-)

Skrevet

Stine og Andres har fått makeover i et eller annet ukeblad. Var det Se og Hør tro? Stine var ikke til å kjenne igjen! Kjempesøt jente under de derre øyenbryna!

Hun fortalte at hun hadde barbert vekk bryna i tenåra og at hun derfor måtte tegne på bryn nå. Jaja, til tross for bryna virker hun som ei kjekk jente :-)

"Stine og Andres har fått makeover i et eller annet ukeblad. Var det Se og Hør tro? Stine var ikke til å kjenne igjen! Kjempesøt jente under de derre øyenbryna!"

Å, et av de nyere Se og Hør? Det kunne vært artig å se, for egentlig så er hun jo søt, så det er så synd at hun ødelegger ansiktet med vilje ved å tegne på seg de grusomme strekene.

Det der MÅ jeg få sett, for jeg tror hun er ganske pen med naturlige øynebryn, eller i det minste gjort litt mer naturlige.

Hvis du finner ut hvor du har sett det - gidder du å si ifra?

Gjest teatrika
Skrevet

"Dessuten er de jo rett og slett tåplige."

Hehe, ja, så tåpelige at de nesten fortjener og vinne. De er nok kanskje dumme og bedritne i manges øyne, men lure nok til å enda å henge med.

Dette er et spill - verken mer eller mindre. Kan ikke si jeg ble spesiellt imponert over noen av de gjenværende deltagernes byggekunnskaper i går.

Gamlingene burde nå i det minst klart oppgaven.

Men, jeg har som sagt ikke sett alle episodene, og bare deler.

Uansett, så er det ingen som får min stemme. Det får være grenser for hva man skal søle bort penger på også.

Å stemme på Idol er nå en ting. Da får man tross alt, (håper i det minste) noe igjen for pengene selv. Og det interessere meg, for musikk intersserer meg

:-)

Så la for all del være å bruke dine penger på å stemme på dette. Men mange av oss andre interesserer oss for dette programmet, uten at det er noe galt med oss for det...

Utrolig hvor mye du engasjerte deg i denne debatten, til å være så lite interessert, forresten;-)

Skrevet

Så la for all del være å bruke dine penger på å stemme på dette. Men mange av oss andre interesserer oss for dette programmet, uten at det er noe galt med oss for det...

Utrolig hvor mye du engasjerte deg i denne debatten, til å være så lite interessert, forresten;-)

Ja jøss, for all del, bare stem så mye dere orker for min del - det har da ikke jeg nektet noen.

Forskjellen på meg og dere, er at jeg ikke blir sint og irritert om May-Britt og Reidar skulle vinne.

Har sett at enkelte her inne har skrevet at de ikke vet om de klarer å la være å rappe til Reidar, hvis de skulle treffe på han tilfeldig.

Det er å gå for langt.

Da syntes jeg folk er litt VEL engasjerte.

For meg er det akkurat det samme hvem av de gjenværende parene som vinner.

Jeg har litt vanskelig for å forstå at noen gidder å hisse seg opp over akkurat DEN biten.

Gjest togli
Skrevet

"Stine og Andres har fått makeover i et eller annet ukeblad. Var det Se og Hør tro? Stine var ikke til å kjenne igjen! Kjempesøt jente under de derre øyenbryna!"

Å, et av de nyere Se og Hør? Det kunne vært artig å se, for egentlig så er hun jo søt, så det er så synd at hun ødelegger ansiktet med vilje ved å tegne på seg de grusomme strekene.

Det der MÅ jeg få sett, for jeg tror hun er ganske pen med naturlige øynebryn, eller i det minste gjort litt mer naturlige.

Hvis du finner ut hvor du har sett det - gidder du å si ifra?

Jeg kaster bladet etterhvert, men innbiller meg det er ca to uker siden jeg leste det. Det må ha vært i Se og Hør eller Her og Nå. Jeg leste bladene hos tannlegen altså!! ;-)

Skrevet

Jeg kaster bladet etterhvert, men innbiller meg det er ca to uker siden jeg leste det. Det må ha vært i Se og Hør eller Her og Nå. Jeg leste bladene hos tannlegen altså!! ;-)

Ja alle leser jo Se og Hør eller Her og Nå hos tannlegen/legen. Det er ingen som kjøper de bladene nei ;)

Jeg kjøper Se og Hør, men mest for TV-programmet og det er sjelden jeg gidder å bla igjennom hele bladet. Det er sant også, for jeg syntes det stort sett er kjedelig.

Vel, da får jeg titte litt rundt i huset og se om jeg har Se og Hør fra to uker tilbake, eller om de (mest sannsynlig har havnet i søpla)

Her og Nå har jeg ikke, så er det der, så går jeg glipp av noe jeg kunne tenkt meg å sett

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det var i Se og Hør.

Gjest togli
Skrevet

Ja alle leser jo Se og Hør eller Her og Nå hos tannlegen/legen. Det er ingen som kjøper de bladene nei ;)

Jeg kjøper Se og Hør, men mest for TV-programmet og det er sjelden jeg gidder å bla igjennom hele bladet. Det er sant også, for jeg syntes det stort sett er kjedelig.

Vel, da får jeg titte litt rundt i huset og se om jeg har Se og Hør fra to uker tilbake, eller om de (mest sannsynlig har havnet i søpla)

Her og Nå har jeg ikke, så er det der, så går jeg glipp av noe jeg kunne tenkt meg å sett

Jeg er innmari redd for å gå glipp av slike viktige happaninger, så da er Se og Hør og Her og Nå et must altså ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...