Gå til innhold

Hvordan stoppe disse gamle grisene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vodsomme greier, det er sikkert..Huff og huff.

Men så dere den tingen på dagsrevyen i går? At barna skal få overgrep inn i pensum?

Jeg tviler ikke på at hensikten er god, men jeg synes det virket så usunt og overspent at det grøsset i meg..!

Vil ikke denslags egentlig bare skape hysteri og traumer da?:-o

Ikke er jeg sikker på hvordan man skal gripe an en slik problematikk, men jeg fikk bakoversveis av den løsningen som ble foreslått der hvertfall..Noen andre som så det?

"Men så dere den tingen på dagsrevyen i går? At barna skal få overgrep inn i pensum?

Jeg tviler ikke på at hensikten er god, men jeg synes det virket så usunt og overspent at det grøsset i meg..!"

Så det meste av det ja, og jeg er enig med deg Laguna. Overgrep inn i pensum er for drøyt - jeg ble kvalm. Hvorfor ikke like gjerne ta mishandling av kvinner med i pensum i samme slengen.

Jeg tror overgrep som en del av pensum, vil gjøre at de som er/har blitt utsatt for dette svineriet vil føle seg enda mer utenfor og maktesløse.

Noen barn kan også være så utspekulerte at de finner på ting - også får du den biten også.

De barna som blir utsatt for dette svineriet VET at det de blir utsatt for ER galt. Selvsagt prøver overgriperen å hjernevaske/overbevise offeret om at dette er normalt, men DE vet. Det skjønner de jo, for dette er hysj, hysj - noe andre ikke skal få vite om.

Problemet er at de blir truet av overgriperne til å holde kjeft. Så at det hjelper de som trenger det, tviler jeg sterkt på.

Men hva som skal/burde gjøres vet jeg sannelig ikke.

Gjest Drama putra
Skrevet

Hehe, du har helt rett i at grensen av og til er hårfin. Men dette dreier seg selvsagt ikke om hvorvidt voksne mennesker av og til liker å kikke på yngre mennesker.

Det dreier seg om voksne og mindreårige, og utuktig omgang. Det er noe helt annet.

Og jada, jeg har både kikket på og spøkt med gutter som er adskillig yngre enn meg - men langt fra mindreårige. Det er dessuten langt fra tanke til handling.

Jeg kan si at alt under 20 er barn for meg, og tror ikke noen under 30 er så interessant å intessere seg for annet enn som venn, kollega, nabo osv.

Når jeg trusa stikke opp av jeansen til en 15- åring på bussen, så blir jeg bare oppgitt og leser videre i avisen, værmeldingen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg kan si at alt under 20 er barn for meg, og tror ikke noen under 30 er så interessant å intessere seg for annet enn som venn, kollega, nabo osv.

Når jeg trusa stikke opp av jeansen til en 15- åring på bussen, så blir jeg bare oppgitt og leser videre i avisen, værmeldingen.

Ja, det er da virkelig ikke videre lekkert.

;o)

Digresjon: Men hva er det som får deg til å titte litt ekstra på noen, da?

Gjest Drama putra
Skrevet

Ja, det er da virkelig ikke videre lekkert.

;o)

Digresjon: Men hva er det som får deg til å titte litt ekstra på noen, da?

På barn? Ingenting stort sett.

På voksne: et smil og oppriktig intresse/omsorg.

Mrs. Wallace
Skrevet

På barn? Ingenting stort sett.

På voksne: et smil og oppriktig intresse/omsorg.

Ja, jeg tenkte nå på voksne, for guds skyld!

Gjest Drama putra
Skrevet

Ja, jeg tenkte nå på voksne, for guds skyld!

Jeg visste det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...