Gå til innhold

Slik gikk forhandlingen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Men som arbeidsgiver har jeg det.

Men slik jeg ser det; ingen vet hvem jeg er - og ingen vet hvilken bhg det er snakk om, hvilke ansatte, og hvilke advokater - eller detaljer i saken.

Dessuten - alle foreldrene i bhg er informert om dette, jeg måtte ha deres godkjennelse for å bruke penger på advokaten...

Det er nok ingen fare med å skrive det du gjør her.

".............................."

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• morsan

9

• flisa

7

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Men hun må vel ha en bra sak for å kunne benytte fri rettshjelp? Hvis det er nok å finne en advokat som går god for deg (som tjener på det), er jo systemet helt sykt. Er det ingen kontrollinstans? Og hva om hun taper, betaler staten da også?

Det er nettopp det - systemet tar var på de svake arbeidstakerne, mens de store stygge arbeidsgiverne ikke har krav på noe...

Det er usikkert om staten betaler min del om hun taper, men de betaler hennes del...

Gjest Persille
Skrevet

"At hun sendte mld. til meg samme dag og sa at hun skulle si opp, og at hun har fått så mange advarsler, det er "glemt"...."

Det er vel mulig å dokumentere i en evt. rettssak, hvis det ikke er altfor lenge siden.

Men det er vanskelig når det sniker seg slike formelle feil inn, ja.

Jeg hadde ihvertfall, om det var slik at sjangsene for å tape en sak var store, gjort vedkommende klar over at jeg ville gå til avisen med overskriften "Kvinne oppsagt p.g.a pliktforsømmelse - ruinerte barnehage som hevn".

:-)

"............................"

Sørger du for at det blir publisert?

:)

Skrevet

Det er nok ingen fare med å skrive det du gjør her.

Men det kan spørres om det er så veldig lurt med tabke på å oppnå et evt forlik, dersom den oppsagt leser dette og viser det til advokaten sin.

Det holder ikke bare å si at ingen utenforstående skjønner hva eller hvem dette dreier seg om, hvis det ødelegger for partene i dnene konkrete saken.

Skrevet

Bør du egentlig legge ut om dette på nettet slik?

Hvis en journalist hadde fått tak i saken så hadde dette bli skrevet om i avisene. I tillegg hadde nok navnet på barnehagen kommet frem også.

Skrevet

Men det kan spørres om det er så veldig lurt med tabke på å oppnå et evt forlik, dersom den oppsagt leser dette og viser det til advokaten sin.

Det holder ikke bare å si at ingen utenforstående skjønner hva eller hvem dette dreier seg om, hvis det ødelegger for partene i dnene konkrete saken.

"hvis det ødelegger for partene i dnene konkrete saken."

Hvordan kan det at hun skriver det hun skriver her ødelegge for partene i saken?

Skrevet

Sørger du for at det blir publisert?

:)

Javisst.

Skrevet

"hvis det ødelegger for partene i dnene konkrete saken."

Hvordan kan det at hun skriver det hun skriver her ødelegge for partene i saken?

Det er nok mye som tyder på at forhandlingsklimaet allerede var nokså skakkjørt her, men jeg reagerer likevel på at det legges ut om dette, om ikke annet for å beskytte seg selv nog sin egen sak.

Skrevet

Javisst.

GJØR DET! *gnir seg i henda*

Skrevet

Det er nok mye som tyder på at forhandlingsklimaet allerede var nokså skakkjørt her, men jeg reagerer likevel på at det legges ut om dette, om ikke annet for å beskytte seg selv nog sin egen sak.

Point taken, men jeg er ikke helt enig :-)

Skrevet

GJØR DET! *gnir seg i henda*

Man kan jo ikke gjøre det før det er en sak. Utlekkede informasjoner på dette stadiet vil komme i koflikt med vedkommendes posisjon som arbeidsgiver.

"..............................."

Skrevet

Point taken, men jeg er ikke helt enig :-)

Greit nok! :-)

Jeg synes bare at dette er annerledes enn dersom naboen har kjent igjen en person igjen, og derfor har fått med seg at vedkommende liker analsex! *S*

Skrevet

Man kan jo ikke gjøre det før det er en sak. Utlekkede informasjoner på dette stadiet vil komme i koflikt med vedkommendes posisjon som arbeidsgiver.

"..............................."

Jam ena tte ett erp å! :)

Skrevet

Jeg synes bare at dette er annerledes enn dersom naboen har kjent igjen en person igjen, og derfor har fått med seg at vedkommende liker analsex! *S*

*knegg* - ser det for meg i butikken - - folk kikker forskrekket bort på deg og rødmer - eller grøsser - -

Skrevet

Ikke HELT det samme, nei :-)

"............................."

Skrevet

*knegg* - ser det for meg i butikken - - folk kikker forskrekket bort på deg og rødmer - eller grøsser - -

Ja, det hadde jo vært ille nok! *he he* (Særlig ettersom jeg ikke er blant disse "man-ene"! *he he*) Men som regel vil det ikke ha juridiske følger, da! ;-)

Skrevet

Noen tenker "Mmm...analsex *sikle*", mens andre tenker "Æsj...tarmsex!" :-)

Skrevet

...og noen tenker garantert "hihi, du vet ikke at jeg vet hvem du er på dol og hva du har sagt av intimie ting der..."

Skrevet

...og noen tenker garantert "hihi, du vet ikke at jeg vet hvem du er på dol og hva du har sagt av intimie ting der..."

Ikke umulig :_)

".........................."

Skrevet

Tarmfreser

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...